Gå til innhold
Hundesonen.no

4 LP kjegler, 3 seler (halvnome mellomstor og trekkseler liten hund)


Recommended Posts

Holder til i Oslo.

Huken halvnome XS - pent brukt.- 200 kr

- Jeg har brukt den til stor whippet.

801757-7-1300136020679.jpg

(illustrasjonsfoto, den jeg selger er helt lik)

Minimarka sele, 30 cm. Helt ny. Kjøpt for 450. Ønsker 250 kr for denne.

marka%2Bergonomi.jpg

Yukon regulerbar trekksele, xxs. Helt ny. Kjøpt for 400. Ønsker 250 kr for denne:

331082.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig. Den er litt stor til min DP-tispe (liten). Er fult mulig å prøve om du bor i nærheten.

Selen er en mellomting mellom halvnome og nomesele. Hadde beholdt den om den hadde vært passe i halsen.

Ellers vet jeg flere som bruker den yukon-selen til store DPer (30 isj i høyde), men igjen så ble min litt for lita (min er 26, og under 4 kg)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, var kjøpt til dvergpinscher. Vet om folk som bruker denne på italiener, så er for liten til whippet - selv en liten en. Maks rygglengde er rundt 30 cm, tatt på øyemål.

Har xs til min, men den er litt stor nemlig, så lurte mest på om det var stor forskjell på størrelsene. :) Må sikkert over på en annen modell til min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Den passer nok i halsen. Men spørs om ikke lengden blir for kort ja. Vet ikke hvor stor Tavi er? Tror nok du må ovre på en annen sele ja.

Tavi er 45,5cm høy, ca. 47cm i rygglengde, i underkant av 10 kg. Har ikke halsmål i farta, men mener hun er ca. 30 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...