mara Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Lurer på hva dere har brukt som kasse egentlig? Enten er det for glatt eller for stort og det står litt stille i hodet mitt... Siter
Garp Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Sånn barnekrakk fra IKEA med antiskli under brukte jeg Siter
SandraNH Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Jeg brukte en rund badebalje, som jeg satt opp ned. Mange bruker vel vaskebøtte, eller en litt større firkanta boks. Så lenge hunden får forlabbene litt opp fra marka, og det er enkelt å gå rundt.. Siter
Turb Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Brukt boka Lydighet i teori og praksis Den fungerte utmerket *men håpet om diffusjon av kunnskap ble kjappt ødelagt* Siter
mara Skrevet 1. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2014 Vaskebøtte sklir vel..men ja, antiskli under var jo veldig lurt! Og stor bok har jeg jo. Takk! Siter
Garp Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Denne kassen brukte jeg. Forsiktig heter den. Brukte også brettspill (besserwisser ?) 4 Siter
Guest Bølla Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Bøker stablet oppå hverandre, krakk, strikkekorga... så lenge det tåler hundens vekt og er mulig å ha labbene på/gå rundt funker det meste. Siter
simira Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Lydighet i teori og praksis inne, ute har jeg hentet en trekloss fra kapp-containeren til Maxbo. Nå som hundene kan det så kan jeg forsåvidt bruke det meste som står stabilt når de har labbene på. Siter
bernertryne Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Diger blomsterpotte opp-ned ute, lydighet i teori og praksis inne Siter
Tabris Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Jeg kjøpte en treklosse av instruktøren, men brukte - senest for en halvtime siden - boka "Lydighet i teori og praksis". Enhver litt tykk bok vil fungere bra, vil jeg tro. Siter
Tuvane Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Jeg endte opp med å kjøpe et rundt hestetrau (altså en svæææær vannbøtte) til schäferhannen. Teipet antiskliteip på undersiden, og det fungerte helt utmerket. Han var alt for kraftig i beina til å bruke mindre ting, og samtidig måtte han han noe sklisikkert, sånn at vi slapp å knote med glatte underlag. Til valpen har jeg kjøpt en sånn liten badebalje, men jeg har ikke tatt den i bruk ennå. Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Boka Lydighet i teori og praksis. Mest fornuftige bruken av den boka jeg har funnet Siter
Aussieglis Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 En tykk bok (klikkertrening i teori og praksis er perfekt!) og en gammel høytaler med elementet ned mot gulvet (blir jo til en fin eske/kasse) brukte jeg Siter
mara Skrevet 2. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2014 Funket ok med lekekasse med antiskli under, men skal skaffe meg en sånn bade-krakk! Takk for gode tips. Siter
Recommended Posts