LiseES Skrevet 8. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Tusen takk! ☺ Det er glesnemoen ja.? Veldig fint sted og turmuligheter rett utenfor døra. Det liker jeg. Den funky trehytte greia er en grill hytte. ☺ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiseES Skrevet 8. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 I Oslo er det ganske dyrt ja. Har sett endel på bolig jakten. Hehe.:-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 gratulerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Den funky trehytte greia er en grill hytte. ☺ Hadde aldri hørt om en slik før, minte meg mest om innsiden av ett observatorie/kulissene i diverse sci-fi serier (ja, det er ment som ett kompliment) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astrum Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Gratulerer, og lykke til i nytt hus! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Gratulerer! Kjempefint hus 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Gratulerer med huskjøp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Gratulerer så mye! Det var kjempefint 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Gratulerer jeg holder også såvidt på nå å ser etter leilighet i sør Trøndelag, men med et noget smalt budsjett, så det blir vanskelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trixi Skrevet 10. August 2014 Rapporter Share Skrevet 10. August 2014 Kjempeflott hus Gratulerer så mye 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts