Ozzy Skrevet 10. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Akkurat nå, mushi skrev: Bikkja er født med kunnskap til å bruke nesa, det er stort sett du som må lære hvordan du skal utnytte det! Det er uansett imponerende 1 Siter
Ozzy Skrevet 25. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Februar 2018 Iraia koser seg fælt med snøen, kom nok et snøfall i natt og da blir hu helt idiot 6 Siter
Ozzy Skrevet 25. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Februar 2018 5 timer siden, mushi skrev: Søta! Ja, virkelig Siter
Ozzy Skrevet 10. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2018 Idag har jeg hora ut Damir! Blir spennede å se om det blir noen mini-Damir ut av det, får bare vente i spenning! 9 Siter
Emilie Skrevet 10. Mars 2018 Rapporter Skrevet 10. Mars 2018 Akkurat nå, Ozzy skrev: Idag har jeg hora ut Damir! Blir spennede å se om det blir noen mini-Damir ut av det, får bare vente i spenning! Bilde av mamma? Siter
Ozzy Skrevet 10. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2018 Akkurat nå, Malamuten skrev: Spennende ? Ja veldig! Akkurat nå, Emilie skrev: Bilde av mamma? Venter til hun offentliggjør det selv før jeg legger ut bilde og info om mamma 1 Siter
jma Skrevet 12. Mars 2018 Rapporter Skrevet 12. Mars 2018 Spennende da Tydeligvis tiden for hallikvirksomhet, i morgen er det Moro sin tur Siter
Ozzy Skrevet 13. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2018 8 timer siden, jma skrev: Spennende da Tydeligvis tiden for hallikvirksomhet, i morgen er det Moro sin tur Haha, ja det er tiden for sånt Lykke til! 7 timer siden, Katharina skrev: Spennende. Så søt Ja, takk! Siter
Ozzy Skrevet 18. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2018 Fra siste helg med kurs. Søk i hus etter bjørk, små luktbilder og mye annet å lukte på, men han finner det han! 9 Siter
mushi Skrevet 20. Mars 2018 Rapporter Skrevet 20. Mars 2018 Jippi! ??? gleder meg til valpebesøk! Siter
Ozzy Skrevet 20. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mars 2018 29 minutter siden, mushi skrev: Jippi! ??? gleder meg til valpebesøk! Jaa, får ta en roadtrip før de blir store pirajaer Siter
Ozzy Skrevet 7. April 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2018 Valper bekreftet, så da blir det babiser i Mai 9 Siter
Raksha Skrevet 7. April 2018 Rapporter Skrevet 7. April 2018 Skal dere ha en eller? Slike valper er jo bare så absurd skjønne Siter
Ozzy Skrevet 7. April 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2018 Akkurat nå, Raksha skrev: Skal dere ha en eller? Slike valper er jo bare så absurd skjønne Nei, det holder med to Men blir nok veeeldig vanskelig og dra på valpebesøk uten å ta med en 1 Siter
mushi Skrevet 7. April 2018 Rapporter Skrevet 7. April 2018 Du må ha med en i veska! (eller blir det kanskje handlevogn?). Siter
Ozzy Skrevet 7. April 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2018 Akkurat nå, mushi skrev: Du må ha med en i veska! (eller blir det kanskje handlevogn?). Ryggsekk holder! Siter
Ozzy Skrevet 22. April 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2018 Disse to altså Iraia er blitt halvannet år, og Damir blir faktisk 5 i juni! 3 Siter
Smartingen Skrevet 23. April 2018 Rapporter Skrevet 23. April 2018 De er så skremmende (og) pene Min er ganske tung/sterk og et helsikke å holde igjen i bånd hvis han vil noe. Hvordan er det egentlig med disse to? For de er vel nokså sterke? Siter
Ozzy Skrevet 23. April 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2018 4 minutter siden, Smartingen skrev: De er så skremmende (og) pene Min er ganske tung/sterk og et helsikke å holde igjen i bånd hvis han vil noe. Hvordan er det egentlig med disse to? For de er vel nokså sterke? De er nokså sterke ja Iraia veit ikke hvor sterk hun er enda, og Damir bruker bare vekta hvis han virkelig ikke vil gå vekk fra noe spennende. Du finner teknikker, og det blir litt mer psykisk enn fysisk kontroll ( begge to er jo sterkere enn meg, men de trenger ikke vite at det er et alternativ å bruke det mot meg ) 2 Siter
Ozzy Skrevet 19. Mai 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2018 (endret) Damir har blitt pappa! De er 8 dager gamle, alle har bikket en kilo! Det var 14 valper, seks var dessverre dødfødte, men 8 små plugger vokser som ugress og er friske og raske Mammaen er en super mor, og tar mammatilværelsen på strak labb! Endret 19. Mai 2018 av Ozzy 7 Siter
Recommended Posts