Kaja Skrevet 7. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2017 Hahaha ser hun er bløt på bildene Så søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2017 1 time siden, Kaja skrev: Hahaha ser hun er bløt på bildene Så søt Ja hun var såå fin i pelsen når hun kom, også poff var hun gnidd inn i sikkel Stakkars lille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 8. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2017 Oi så søt, sel min 'pigg-ører'. Vi bor i Horten, bare å skrike ut om dere vil hilse på mtp sosialisering . Jeg hilser gjerne på en valp alså, kreka mine er sære, så ikke regn med dem høhø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 8. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2017 Nydelig, lite tilskudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 8. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2017 Herlig Vi møter veldig gjerne, må bare vente noen dager..uker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2017 2 timer siden, Red Merle skrev: Oi så søt, sel min 'pigg-ører'. Vi bor i Horten, bare å skrike ut om dere vil hilse på mtp sosialisering . Jeg hilser gjerne på en valp alså, kreka mine er sære, så ikke regn med dem høhø Hun trenger absolutt mye trening på å passere hunder også så bare fint om de ikke vil hilse Kan gjerne ta en tur til Horten vi, bare hun blir litt husvarm 26 minutter siden, Emilie skrev: Nydelig, lite tilskudd Takk 8 minutter siden, LØJ skrev: Herlig Vi møter veldig gjerne, må bare vente noen dager..uker.. Hehe rop ut! Hun er fortsatt supersøt. Søler latterlig mye når hun drikker, tar en siste munnfull og slipper det ut over gulvet Hun ble litt skremt av Damir i sta, hun skulle inn i hans bur mens han satt i det. Da sa han tydelig og bestemt i fra, hun hylte og skrek som om noen hadde drept hu stakkars. Ellers er Damir en masete men snill storebror. Roet seg en del siden i går men fortsatt ganske stressa. Hun har et sår på øret pga bøllete søster så han er veldig på å slikke på det, så må forfølge de hele tiden så han ikke bare sleiker der. Hun får ta alle lekene hans, og samler de pent i senga si for å ligge på de. (sakkosenga kjøpte jeg til Damir for over et år siden, han hater den men heldigvis falt den i smak hos hu ) 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 8. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2017 Nydelig ansikt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 8. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2017 Næmen lille store valpen Liker navnet hennes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2017 Hvor mye veier hun nå? Dere kan gjerne komme hit også (Nykirke), det er ingen i skogen her, eller eventuelt så har vi en liten inngjerdet del som er stor nok til at Mirai bare kan løpe sin vei hvis hun er veldig daskete/brytete . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2017 13 minutter siden, Mirai skrev: Hvor mye veier hun nå? Dere kan gjerne komme hit også (Nykirke), det er ingen i skogen her, eller eventuelt så har vi en liten inngjerdet del som er stor nok til at Mirai bare kan løpe sin vei hvis hun er veldig daskete/brytete . Kluss med sitat. Men hun veier vel 15kg tenker jeg. Har ikke veid henne men hun er tung nok Hun er ikke veldig brytete, ihvertfall ikke med Damir. Kan godt ta en tur ja, neste uke kanskje? 14 timer siden, Klematis skrev: Nydelig ansikt! Ja veldig 10 timer siden, Snoffe skrev: Næmen lille store valpen Liker navnet hennes Ja synes også det var fint! Ellers er hun vel som valper flest. Hun er ikke så glad i å være ute, og hun liker ikke å være i valpegården og hun syyyter noe voldsomt Jeg er i koma ettersom jeg sover på sofaen og blir vekket annenhver time Hun har ikke bitt en eneste gang så håper det holder seg sånn Damir har blitt litt enten eller. Enten er han helt forelska og skal vaske og pusse på hu, eller så "setter han hu på plass" uten grunn og har ganske stiv kroppsholdning. Så i går ettermiddag/kveld hadde vi de for det meste skilt og prøver å gjøre det sånn at han ikke blir tilsidesatt. Men hun har bare vært her i to dager, er uvant for begge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2017 Jeg har mye ledig tid mandag-onsdag, så bare send meg en melding en eller to dager i forveien så kan vi avtale . Eventuelt i helgen, hvis vi ikke finner på noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2017 4 timer siden, Ozzy skrev: Ja veldig Ja synes også det var fint! Ellers er hun vel som valper flest. Hun er ikke så glad i å være ute, og hun liker ikke å være i valpegården og hun syyyter noe voldsomt Jeg er i koma ettersom jeg sover på sofaen og blir vekket annenhver time Hun har ikke bitt en eneste gang så håper det holder seg sånn Damir har blitt litt enten eller. Enten er han helt forelska og skal vaske og pusse på hu, eller så "setter han hu på plass" uten grunn og har ganske stiv kroppsholdning. Så i går ettermiddag/kveld hadde vi de for det meste skilt og prøver å gjøre det sånn at han ikke blir tilsidesatt. Men hun har bare vært her i to dager, er uvant for begge. Khal og var sånn med Leela når hun kom. Oppdretter sa at valper lukter veldig godt, som typ løpetisper. Men det gikk seg til etterhvert, han var bare veldig glad i henne Er det enda forsåvidt, bare ikke like innpåsliten. Det varte bare noen dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2017 2 timer siden, Mirai skrev: Jeg har mye ledig tid mandag-onsdag, så bare send meg en melding en eller to dager i forveien så kan vi avtale . Eventuelt i helgen, hvis vi ikke finner på noe. Ja jeg er bare hjemme om dagen så kan ta det en av de dagene Kan sende deg pm nermere. 12 minutter siden, Wachita skrev: Khal og var sånn med Leela når hun kom. Oppdretter sa at valper lukter veldig godt, som typ løpetisper. Men det gikk seg til etterhvert, han var bare veldig glad i henne Er det enda forsåvidt, bare ikke like innpåsliten. Det varte bare noen dager Ja han driver og smatter og står i Ser ikke helt bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2017 På 8.1.2017 at 2:55 PM, Ozzy skrev: Hun trenger absolutt mye trening på å passere hunder også så bare fint om de ikke vil hilse Kan gjerne ta en tur til Horten vi, bare hun blir litt husvarm Passering bør gå greit med gamla, men ungsauen er veldig bråkete (typ piping/bjeffing), så du kan jo velge graden av forstyrrelse du vil trene med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2017 Gratulerer så mye med veldig søt frøken! Er bare å komne på besøk hit og hvis dere vil! ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2017 3 timer siden, Red Merle skrev: Passering bør gå greit med gamla, men ungsauen er veldig bråkete (typ piping/bjeffing), så du kan jo velge graden av forstyrrelse du vil trene med Hehe alt må vel øves på Men er vel greit å starte med gamla 1 time siden, jma skrev: Gratulerer så mye med veldig søt frøken! Er bare å komne på besøk hit og hvis dere vil! ?? Takk Ikke umulig å få til det Hun trenger å møte litt fler hunder virker det som. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2017 Er så mye å leke med. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 16. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2017 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 16. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2017 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2017 Blei mange fine bilder da hu ligger enda som et slips her, er greit sliten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 16. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2017 Akkurat nå, Ozzy skrev: Blei mange fine bilder da hu ligger enda som et slips her, er greit sliten Så deilig ! Mirai gir meg sånne "på tide med middag"- blikk, etter all løpingen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2017 1 minutt siden, Mirai skrev: Så deilig ! Mirai gir meg sånne "på tide med middag"- blikk, etter all løpingen . Haha Iraia har faktisk ikke mast om middag enda, til tross for at den er halvannen time forsinka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2017 På 16.1.2017 at 5:35 PM, Mirai skrev: Får ikke bort sitat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2017 Nå har Iraia vært her i tre uker. Hun var ganske skeptisk til mennesker når hun kom men har jobbet masse og hun har blitt mye bedre. Går bedre med Damir også, nå er han enten irritert eller så leker de veldig intenst. Så de er for det meste skilt men får henge sammen noen ganger om dagen. Hun har vokst fælt og veier nå nesten 21kg. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 5. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2017 Vokser fort hu lille 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts