Gå til innhold
Hundesonen.no

Livdarkrå's Dilemma "Milla"


Iggy
 Share

Recommended Posts

I juni kom denne vakreste skjønningen hjem til oss. Milla er en Jaktlabrador etter Faks's Impressive Lusi og Lærkereden's Sejer. Hun har tatt oss med storm,og vi kunne ikke vært mer fornøyd og er hodestups forelsket vesle Millus❤️. Hun er en fantastisk trygg og rolig sak,og viser en utrolig lærevillighet. Gleder oss til mange,mange fine år med jenta vår?.

Fant ikke bilde av mor for øyeblikket,men legger ved bilde av far og selvsagt Milla.

post-12425-0-10048100-1406552083_thumb.j

post-12425-0-94645400-1406552372_thumb.j

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo godt legge til at mor er like flott, men finner altså ikke bilde her jeg surrer rundt i halvsvima i varmen...puh. Det kjem, men er jo Milla som er hovedpersonen :wub: . Hun skal for øvrig være min potethund som skal brukes i LP, rundering, spor og ellers mange, mange kortere og lengre turer i Marka og i fjellet. Hennes foreldre brukes aktivt som jakthunder, og far er champion fra Danmark. Mange kullsøsken skal brukes som redningshunder. Hun har virkelig overrasket meg med sin iver og kreativitet, shaping og innlæring av diverse har gått i rekordfart - hun er enda kjappere og mer "samlet" enn min tidligere BC var. Hun er dog veldig valpete i bevegelsene enda, og gir sin matmor mang en god latter i sine mer eller mindre vellykkede forsøk på diverse øvelser :ahappy: .

Etter en fryktelig tung opplevelse med tidligere nevnte hund som måtte avlives pga svak mentalitet og aggressivitet, er det vidunderlig å ha hund igjen som gir glede og som gir følelsen av at det er moro med hund :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...