Enits Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Bare meg som ser et "ansikt" på bildet? Gratulerer! Siter
Kiyomi Skrevet 10. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Bare meg som ser et "ansikt" på bildet? Gratulerer! @SandyEyeCandy spurte også om det var et fjes eller valper. Siter
Enits Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 @SandyEyeCandy spurte også om det var et fjes eller valper. blir spennende med valper da traff en søt Shiba på rundt 10 uker forleden, noe så søtt! 1 Siter
Annegru Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Så moro! Det er bare å si fra om du trenger å trene på massasje fem-seks uker etter de er født, altså! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Kiyomi Skrevet 10. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 blir spennende med valper da traff en søt Shiba på rundt 10 uker forleden, noe så søtt! Shibavalper er uten tvil noe av det søteste som finnes! Så moro! Det er bare å si fra om du trenger å trene på massasje fem-seks uker etter de er født, altså! Sent from my iPhone using Tapatalk Skal du vente i 2-3 mnd til neste gang altså? Siter
SFX Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Gratulerer! Jeg skjønner ikke den isen i magen din, jeg orker ikke å avvente, men må på UL så fort som mulig om jeg ikke skal gå fra vettet Siter
Kiyomi Skrevet 10. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Gratulerer! Jeg skjønner ikke den isen i magen din, jeg orker ikke å avvente, men må på UL så fort som mulig om jeg ikke skal gå fra vettet Is i magen!? Jeg ringte Torsdag forrige uke og fikk beskjed om at jeg måtte VENTE til dag 30. Da jeg endelig kom på at jeg måtte bestille time til dag 30 (Mandag) så hadde ingen ledig time, men vi fikk en time i dag. Og i dag var jeg jo egentlig allerede sikker på at hun var drektig, med ca tre valper, så det var jo egentlig unødvendig. Siter
MaritaS Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Og jeg er i Norge mens der er småååååå. Gleder meg 1 Siter
Mud Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Skrevet 11. Desember 2014 Du vet det er en menneskebaby inni der ? :| Dette blir så spennende! 2 Siter
Maria Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Skrevet 11. Desember 2014 Så gøy! Unner virkelig de som har ventet så lenge en valp nå altså! Vi skal på tur med dem nyttårsaften. Haha. Tror det er fare for litt valpeprat da, ja 1 Siter
Annegru Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Skrevet 11. Desember 2014 Shibavalper er uten tvil noe av det søteste som finnes! Skal du vente i 2-3 mnd til neste gang altså? Neida, men da også Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Skrevet 11. Desember 2014 Jeg må begynne å tenke navnekonsepter, kjenner jeg. Sist Kiyomi (altså den drektige hunden, ikke oppdretteren ) var på besøk, måtte vi kose lenge, og hun sto med fronten oppi fanget mitt mens jeg sussa henne på panna og fikk stryke på den lille bollemagen. Hun har fortalt meg hele tida at det er noe der, men jeg har tippa to. Nå gleder jeg meg enda mer til at denne fantastiske hunden skal nedkomme. 2 Siter
Kiyomi Skrevet 11. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2014 Jeg må begynne å tenke navnekonsepter, kjenner jeg. Sist Kiyomi (altså den drektige hunden, ikke oppdretteren ) var på besøk, måtte vi kose lenge, og hun sto med fronten oppi fanget mitt mens jeg sussa henne på panna og fikk stryke på den lille bollemagen. Hun har fortalt meg hele tida at det er noe der, men jeg har tippa to. Nå gleder jeg meg enda mer til at denne fantastiske hunden skal nedkomme. Jeg tror vel egentlig at navnekonseptet er på plass. Med mindre du skulle komme opp med noe mer passende til nettopp dette kullet slik at det skal vente på neste kull..? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Skrevet 11. Desember 2014 Jeg tror vel egentlig at navnekonseptet er på plass. Med mindre du skulle komme opp med noe mer passende til nettopp dette kullet slik at det skal vente på neste kull..? Vi får vel se. 1 Siter
Kiyomi Skrevet 24. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Desember 2014 Dag 46. Jeg får ingen gode bilder av Kiyomi stående for tiden, men magen syns veldig godt også sittende. Fineste magen! 6 Siter
Kiyomi Skrevet 5. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2015 Tjukkebollafeita Hun er så fantastisk søt og fornøyd! Jeg er veldig spent på hva som gjemmer seg inni der og folk har gjettet både tre, fire og fem utifra det tjukkisbildet der! Tempen går opp og ned, så får vi se når den har tenkt til å falle helt ned. 1 Siter
Kiyomi Skrevet 5. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2015 6! Kjønn og sånt? Tenk å ha seks smådjevler løpende rundt om noen uker! Siter
Stine Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Skrevet 5. Januar 2015 Kjønn og sånt? Tenk å ha seks smådjevler løpende rundt om noen uker! 4 tisper og 2 hannhunder 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Skrevet 5. Januar 2015 Tallet i fjor var jo 7, syns veldig mange fikk det antallet. Så da satset vi på 5 stk er 2015 tallet. 3 tisper og 2 hanhunder. Siter
maysofie Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Skrevet 5. Januar 2015 Den evige gjette-pessimisten sier; 3 hanner og 1 tispe Siter
Recommended Posts