Cavalierflat Skrevet 18. November 2014 Rapporter Share Skrevet 18. November 2014 Huh, fikk ikke med meg at det var noen som forhandlet (og delte ut prøver på?) Mush der... kunne jo godt tenkt meg å prøvd det til disse to også. Appetitt hadde noen frysere innerst på standen sin måtte spørre om jeg kunne få da, så sikkert ikke så rart om man gikk glipp av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 18. November 2014 Rapporter Share Skrevet 18. November 2014 Huh, fikk ikke med meg at det var noen som forhandlet (og delte ut prøver på?) Mush der... kunne jo godt tenkt meg å prøvd det til disse to også. Var ganske godt skjult inne på appetitt-standen ja. Jeg spurte litt om fôret og hvordan det er med forhandlere i fylket mitt, og endte med å få med 3 stykk 500g pølser med forskjellige smaker hjem. Blir spennende å prøve, særlig siden jeg vet oppdretteren min har vært fornøyd når hun har gitt sine det. Dette er kanskje litt OT (eller ikke?), men dersom en ny valp som har blitt hentet skal bli fôret på MUSH og tidligere kun har blitt gitt tørrfôr, bør man gi valpeformulaen eller den for hunder som ikke er blitt råfôrt før? En blanding av begge deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 31. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2015 Er det noen som har noen oversikt over alle variantene som finnes? Så nemlig at de bl.a har en type som kun inneholder innmat fra svin som kunne vært intr. for min del. Om det hadde gått å bestille fra butikk som fører Mush, da (regner med at de fleste ikke har alle inne). Flere produkter som jeg vet om som jeg ikke fant på hjemmesiden, så vet ikke om jeg bare er dårlig på å lete, at det er typiske bestillingsprodukter eller om de har sluttet å produsere dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 24. November 2016 Rapporter Share Skrevet 24. November 2016 Dar opp igjen denne jeg. Noen som bruker dette? Gode/dårlig erfaringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maries Skrevet 24. November 2016 Rapporter Share Skrevet 24. November 2016 Hunden min får kun mush barf, har fått det i ca til år. Er veldig fornøyd ? Hun elsker smaken, hun er fin i magen og pelsen, det kommer lite ut bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 24. November 2016 Rapporter Share Skrevet 24. November 2016 37 minutter siden, MonicaT skrev: Dar opp igjen denne jeg. Noen som bruker dette? Gode/dårlig erfaringer Det siste året har jeg brukt en del mush til mine, spesielt til Aron. Prøvd forskjellige smaker, og alt går ned. Det er dager der han ikke vil ha det også, men det er bare fordi han er sånn, ikke fordi maten er dårlig har bare brukt kjøttbollene. Fullfôrer ikke på kjøtt da. Aron er mer glad i mush enn v&h faktisk. De andre to sluker alt uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Voffen Skrevet 24. November 2016 Rapporter Share Skrevet 24. November 2016 Vi bruker kjøttbollene og er veldig fornøyd. Synes det ser bedre ut og lukter mindre enn v&h, ikke er det så blodig heller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 24. November 2016 Rapporter Share Skrevet 24. November 2016 Kunne gjerne tenkt meg å prøve, men trenger større kvanta og lavere kilopris... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. November 2016 Rapporter Share Skrevet 24. November 2016 Alt for dyrt i forhold til kvantum som må brukes her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 24. November 2016 Rapporter Share Skrevet 24. November 2016 Ico lever på kjøttbollene. Jeg kjøper 3 kg posene, det blir litt rimeligere enn 800g, men selv til innkjøpspris+moms (jobber i dyrebutikk) så svir det heftig i lommeboka. Men du verden så praktisk, enkelt og bra fôr. Serverer det frossent, så da er det en fin tannpuss for tenna i samme slengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 25. November 2016 Rapporter Share Skrevet 25. November 2016 Det er vanvittig dyrt, og de har ikke i store kvanta. Kjøper det av og til, for Prima synes det er gøy med andre smaker. Greit for, men hun driter mer på det enn vogh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilje Skrevet 29. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2016 Ser at MUSH har kommet med "hamburgere" på 245 gram i 10 kg kartonger i Sverige. Håper dette kommer til Norge snart også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts