HangingTree Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Heisann! Jeg prøver å få tak i en så kalt 'nail grinder' (aner ikke hva det heter på norsk), en elektronisk neglfil til hund. Men jeg klarer ikke finne ut av hvor jeg kan få tak i det? Har så langt bare alternativet å bestille fra utlandet, men håper det finnes et annet alternativ. Noen som har erfaring, eller vet hvor jeg kan få tak i en? Siter
Odin10 Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Et spesielt merke? Vet at vertfall Oster og Furminator har neglefil, så en dyrebutikk som har de produktene inne vil nok kunne ta den inn, om de ikke har den allerede Siter
SoppenCamilla Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Vi bruker Dremel, vi. Enkelt og greit. 3 Siter
Lars J Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Mener du får klosliper på Clas Ohlson. Siter
KristinR Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Jeg bruker også dremel og er fornøyd med det Siter
LinL Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 Har den fra Clas Ohlson, funker fint den kan nok være litt i svakeste laget dersom man bare filer og det er snakk om store tykke negler. Her klipper vi tipper, og filer til slutt for å komme godt inntil nerve, og samtidig slippe skarpe klør har du en liten BC, så kan jeg absolutt anbefale Clas Ohlson sin. Billig er den og! Siter
Martesofie Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 Tittet litt raskt på internett og fant denne, syns selv denne var litt i dyreste laget:*Furminator elektrisk neglefil Men du finner nok noe! Fikk selv lyst til å kjøpe dette nå, da valpen er redd for å klippe, så slipper vi dra til dyrlegen vær gang Siter
Calina Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Skrevet 6. Juli 2014 Det burde være å få fatt i, i en velassortert dyrebutikk. Selv har jeg Andis sin,og er storfornøyd ! Etter 6 mndr med 3 hunder slipt en gang i uken, har jeg enda ikke skiftet "sandpapir rullen". Siter
HangingTree Skrevet 13. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2014 Tusen hjertelig takk for hjelpen alle sammen! Nå burde jeg vel klare å finne en!! Siter
tonjek Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Kjøpte meg en kjempebillig på ebay, jeg. Riktignok ikke prøvd den enda, da. Edit: Så nå at det var en gammel tråd. Beklager! Siter
Polfarer Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 Kjøpte oster sin på ebay. Husker ikke pris, men er veldig fornøyd med den Siter
silver-dog Skrevet 5. Juni 2015 Rapporter Skrevet 5. Juni 2015 Var på vei til å kjøpe, men så sa de på dyrebutikken at det var ikke no bra. Grunnen var at det var mange som hadde sagt at svupp så hadde de fila langt inn på nerva! Er det så vanskelig å bruke den? Når jeg klipper svarte klør, ser jeg der jeg har klippet hvor nærme nerven jeg er, kan man fortsatt det på sllipern? Siter
H P Skrevet 5. Juni 2015 Rapporter Skrevet 5. Juni 2015 Aldri opplevd og aldri hørt om. Men jeg har vært veldig oppmerksom på at kloen kan ubehagelig varm hvis man filer for lenge av gangen, så jeg har alltid vært påpasselig.Akkurat det samme kan jo være et argument mot klosaks, så jeg lurer litt på hva de anbefalte Siter
Lola Pagola Skrevet 5. Juni 2015 Rapporter Skrevet 5. Juni 2015 Den fra chlas olson tar ikke en dritt på min hund iallefall... da må jeg isåfall ha den på VELDIG lett, bare såvidt berøre kloen, og sette av de neste ti årene for å få noe resultat. Siter
Recommended Posts