MiO Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Dette er andre gang polarhundblandinger dreper barn i Norge.. Siter
Ane Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Dette er andre gang polarhundblandinger dreper barn i Norge... Går ut ifra det er utrolig mange ganger flere huskyer i dette landet enn andre raser. Absolutt ingen unnskyldning, men at det nå skal bli "rasehets" mot huskyer/trekkhunder er fælt! Har allerede lest flere hatmeldinger om huskyer på blant annet Facebook. Det er så ufortjent for den gjennomsnittlige AH. Mildere og greiere hunder vet jeg ikke om. Unntak finnes selvsagt, som på alle raser. Det er rett og slett bare trist hele hendelsen. Sent from my iPhone using Tapatalk 6 Siter
Gjest Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Dette er andre gang polarhundblandinger dreper barn i Norge... Uten at jeg påberoper meg å uttale meg noe mer enn spekulativt, så synes jeg dette er en helt annen sak og hendelse enn grønlandshundene som igangsatte hundelovendringene/hundebitt.no ..... Uansett hendelsesforløp blir det dumt å dra paralleller på raser. Alle volkswagen er ikke dødsfeller hvis en er involvert i en dødsulykke, f.eks... Siter
Gjest Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Nå syns jeg folk skal slutte å spekulere. En familie er i dyp sorg, rammet av en tragedie. Å bruke denne i diverse settingerfor å fremme ymse "saker" og "synspunkt" er usmakelig! Men det gamle ordet kommer stadig til sin rett: Der åtselet er, samles hyenene! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Gjest Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Hadde jeg opplevd noe lignende så tror jeg at nettopp det at dette kunne føre til enda mer hunde / rasehat bare hadde vært en ekstra belastning... Hvis noe som helst betyr noe lenger når man har mistet barnet sitt da. Siter
Mud Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Dette er andre gang polarhundblandinger dreper barn i Norge... Det er STOR forskjell på grølandshund/schæfer blanding og en AH. Det blir som å som å sammenligne alle hundene i gr 1. Rase har ingenting å si her, det kunne skjedd med en hvilken som helst rase av større størrelse og jeg vil påstå at det at det skjedde med såpass omgjengelige hunder som AH beviser at INGEN raser er 100% trygge rundt barn. 8 Siter
Toril Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Bare å prøve å tenke på hvor vondt familien har det svir langt inn i sjela. De har mistet noe uerstattelig uansett .... 2 Siter
Guest lijenta Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 En tragedie av værste sort. Håper familien får all hjelp dem trenger nå og framover Siter
tm100021 Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/moren-jeg-vil-at-folk-skal-vite-hva-som-skjedde/a/23247419/ Siter
Guest Belgerpia Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Folk er så ****** råtne. All ære til familien som orker å gå ut med hendelsesforløpet. Siter
Gjest Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Nei nei nei, hva er folk får seg til. Hjerteskjærende lesning. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Helt grusomt, og leser man på Facebook så fremstår hundefolk som ekstremt lite empatiske. Det er jo ikke rart enkelte ønsker hundeeiere dit pepperen gror. Det hundeeiere har fokus på er rase og foreldrene.... tragisk og flaut. Siter
Gjest Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Helt grusomt, og leser man på Facebook så fremstår hundefolk som ekstremt lite empatiske. Det er jo ikke rart enkelte ønsker hundeeiere dit pepperen gror. Det hundeeiere har fokus på er rase og foreldrene.... tragisk og flaut. Helt forferdelig Smålig, sneversynt, barnslig, uempatisk - the list goes on... Siter
Raksha Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Den saken her er bare utrolig hjerteskjærende. Dette er bare et ufattelig uhell som aldri skulle skjedd. Rett og slett... Håper familien får fred rundt seg nå og den hjelpa de trenger og ønsker. 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Hvor leser folk dårlige kommentarer? Har til nå bare sett støtte meldinger.. En ufattelig trist tragedie. Alle hundeeieres værste mareritt.. 1 Siter
Wildah Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Stakkars, stakkars familie og jente. Og at folk får seg til å sparke familien når de er helt på bunn... Jeg blir målløs av sånn oppførsel. Djervekvinnen: Les siste artikkelen på vg.no. Siter
Djervekvinnen Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Ingen av artikklene som er åpen for kommentering. I hvert fall alle de jeg ser. Siter
Wildah Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Ingen av artikklene som er åpen for kommentering. I hvert fall alle de jeg ser. Sitat fra siste artikkelen: "Moren forteller at det allerede en time etter hendelsen begynte å strømme inn ubehagelige henvendelser fra fremmede som legger skylden på foreldrene for ulykken. Dette tærer på foreldrene som er svært preget etter den tragiske hendelsen." Siter
Djervekvinnen Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 ok, fikk bare inntrykk av at dette var noe folk her leste selv rundt omkring. Uansett er det bare helt forferdelig. Hva er poenget liksom. Slike meninger kan man holde for seg selv. Siter
Ane Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Står mye drit på Facebook også. Om foreldrene, huskyer osv. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
maysofie Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 For en forferdelig hendelse, stakkars pårørende! Jeg lurer på hvilke konsekvenser dette får for foreldrene/hunden rettmessig... Siter
Ane Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 For en forferdelig hendelse, stakkars pårørende! Jeg lurer på hvilke konsekvenser dette får for foreldrene/hunden rettmessig... Hunden er/blir avlivet mener jeg. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
AnkiogBonita Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Tragisk. At folk kan sparke noen som allerede er langt nede. Ufattelig. Siter
Pringlen Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Som ofte ellers blir jeg litt beroliget av å lese på hundesonen;ja, det finnes oppegående folk, som har fokus på rett sted. Sånn ellers kan man virkelig begyne å lure..... 1 Siter
Recommended Posts