Gå til innhold
Hundesonen.no

Slikker i munnen


buddy13
 Share

Recommended Posts

Hunden min på 1 år og kompisen hans som er noen år eldre slikker hverandre intenst i/på munnen i blant. Ofte lenge av gangen.. Hvorfor gjør de dette? De leker sammen og er gode buddiser til vanlig, og "seansen" kan komme både under lek, spising og avslapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passehunden eg har her no gjer dette mykje, og det ser ikkje akkurat ut til å vere noko mine set spesielt stor pris på. Verkar litt smiskete/masete betydning her egentlig, og eg tippar det kan bety veldig mange fleire forskjellige ting hundar i mellom enn kva eg klarar å lese. Ingen av mine gjer det på kvarandre, men det hender den yngste har forsøkt på meg/andre hundar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hund gjør også det på den aller beste kompisen sin. Ikke så mye nå som han er voksen, men da han var valp og unghund, og kompisen var den store helten, så gjorde han det veldig mye. Nå gjør de det innimellom på hverandre. Det er bare et tegn på at de setter pris på hverandre i dette tilfellet, i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...