Lillekrapyl Skrevet 24. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2014 Takk Har vært på første kurskveld!Og sååå gøy! Aldri hatt en hund som tar ting så fort. Hun skjønte alt - med en gang.Kjempeflink instruktør også. Lærte mye som jeg ikke har lært på tidligere handlerkurs og utstillingstreninger. 1 Siter
Lillekrapyl Skrevet 4. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2014 NNesten ny hund 6 Siter
Guest Yellow Skrevet 4. August 2014 Rapporter Skrevet 4. August 2014 De kledde jo hverandre godt. Tilfeldig at også puddelen ble lever? Siter
Lillekrapyl Skrevet 4. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2014 De kledde jo hverandre godt. Tilfeldig at også puddelen ble lever? Jeg foretrekker brune pudler fremfor hvite og sorte. Var tre tisper i kullet, hvorav en brun og tre sorte. Så da vi dro på besøk hadde vi på forhånd sett oss ut den brune. Og falt helt for væremåten og personligheten hennes. Så da ble det brun gitt Siter
Elisabeth00 Skrevet 4. August 2014 Rapporter Skrevet 4. August 2014 Oj, så flott hun ble etter klipp. Rart at pelsen blir så forskjellig. Er den bare gredd på en annen måte? Hun var nesten litt dreads-aktig før, kult det og da Enig i at brune pudler er fint. Selv liker jeg godt sølv også 1 Siter
ida Skrevet 5. August 2014 Rapporter Skrevet 5. August 2014 Så søt hun er, men skal hun være sånn barbert på halsen, eller blingser jeg? 1 Siter
Lillekrapyl Skrevet 9. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2014 BIR valp med fantastisk kritikk! Lovely baby with beat. temperament and nice attitude in the ring. Elegant head, excellent proportions, nice expression, nice l of neck, correct topline, well developed body for age. Correct angulation, correct tailset, nice typical movement, nice coat quality and color for age. Nice presented. Very promising. 7 Siter
Lillekrapyl Skrevet 9. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2014 BIR valp med fantastisk kritikk! Lovely baby with beat. temperament and nice attitude in the ring. Elegant head, excellent proportions, nice expression, nice l of neck, correct topline, well developed body for age. Correct angulation, correct tailset, nice typical movement, nice coat quality and color for age. Nice presented. Very promising. Siter
Lillekrapyl Skrevet 11. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2014 BIR valp søndag også 5 Siter
Lillekrapyl Skrevet 11. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2014 Så nydelig hun er Takk Veldig fornøyd med henne Siter
Lillekrapyl Skrevet 3. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2014 Mocca vokser og vokser. Veier nå 3,2 kg og er 7 mnd gammel. Trakk tenner på henne for ca 3 uker siden, da det var tre hjørnetenner som ikke falt ut. Går fremdeles på valpekurs, og hun er kjempeflink. Nå har vi meldt på valpeshow igjen I november. Siter
Lillekrapyl Skrevet 9. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2014 Mocca BIR og BIG3 på sitt siste valpeshow Kritikk: Feminin tispe av meget god type. Mørke øyne. Godt hode med bra snuteparti. Bra hals, bra benstamme. Bra overlinje og kryss. God vinkling. Tilstrekkelig forbryst. God pels og farge. Beveger seg meget bra. Trivelig temperament. 7 Siter
Elisabeth00 Skrevet 9. November 2014 Rapporter Skrevet 9. November 2014 Gratulerer! Alltid hatt sansen for henne Siter
Lillekrapyl Skrevet 9. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2014 Hun er jo helt nydelig Tuusen takk! Koselig å høre Gratulerer! Alltid hatt sansen for henne Takk Så koselig å høre! Er veldig fornøyd med henne selv, og kjempemorro at det går så bra på utstilling. Blir spennende når hun entrer juniorklassen til våren. Siter
Lillekrapyl Skrevet 2. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Hipp hurra! Mocca er 1 år idag! 9 Siter
Snøfrost Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Har ikke fått sett i tråden din før nå jeg. Fin mellompuddel du har og gratulerer med dagen til lille Mocca! Siter
Lillekrapyl Skrevet 3. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2015 Har ikke fått sett i tråden din før nå jeg. Fin mellompuddel du har og gratulerer med dagen til lille Mocca! Er ikke mellom Takk Siter
Recommended Posts