Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundebryllup til 20 000,-


Aslan
 Share

Recommended Posts

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/dyrene/for-et-hundeliv-hundeeier-brukte-20-000-kr-paa-bryllup/a/23226087/

"- Jeg vet at folk kanksje tror jeg er litt gal, men jeg vet at mine mops er forelsket, så å få dem gift virket som det riktige å gjøre, sier hun og legger til

- Nå som de er gift kan de sove i samme seng, og forhåpentligvis få noen valper sammen. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 20000,- var litt gnient jeg. Ikke var smokingen og kjolen fin heller.
Når Mio og Cruella skal gifte seg, skal jeg da ha skreddersydd til dem begge, så jeg vil nok ha bryllup til minst det dobbelte av det der. Da er ikke utdrikningslaget inkludert heller.
Jeg ser litt frem til at de blir gift kjenner jeg, for da kan de ligge i sengen alene uten meg som anstand.

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har man pengene er det jo ikke noe problem. Tipper de hundene var fornøyde :lol:

Minnet litt om han forretningsmannen som arrangerer bursdagsselskap for sin avdøde hund, med opptil flere hundre gjester. Som noen andre skrev; god unnskyldning for å ha en god fest :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...