Aslan Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Skrevet 10. Juni 2014 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/dyrene/for-et-hundeliv-hundeeier-brukte-20-000-kr-paa-bryllup/a/23226087/ "- Jeg vet at folk kanksje tror jeg er litt gal, men jeg vet at mine mops er forelsket, så å få dem gift virket som det riktige å gjøre, sier hun og legger til - Nå som de er gift kan de sove i samme seng, og forhåpentligvis få noen valper sammen. " Siter
Tabris Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Skrevet 10. Juni 2014 Ja, jeg er både fordomsfull og lite forståelsesfull, men jeg synes slikt er ordentlig tåpelig. Blir dårlig av slik menneskeliggjøring. Siter
MorBilly Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Skrevet 10. Juni 2014 Folk har for mye penger nå til dags. Siter
Guest lijenta Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Skrevet 10. Juni 2014 Det blir i hvertfall arbeidsplasser av sant. Men gifte seg for hunder nei ville brukt pengene på noe annet Siter
Guest 2ne Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Skrevet 10. Juni 2014 Vel, det er jo godt at de er gift da, så man ikke avler bastarder Siter
Justisia Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Skrevet 10. Juni 2014 Synes 20000,- var litt gnient jeg. Ikke var smokingen og kjolen fin heller. Når Mio og Cruella skal gifte seg, skal jeg da ha skreddersydd til dem begge, så jeg vil nok ha bryllup til minst det dobbelte av det der. Da er ikke utdrikningslaget inkludert heller. Jeg ser litt frem til at de blir gift kjenner jeg, for da kan de ligge i sengen alene uten meg som anstand. 11 Siter
Guest Jonna Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Skrevet 10. Juni 2014 God unskyldning til en fest da Siter
Gjest Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Skrevet 10. Juni 2014 Hahaha, så vittig og skjønt Hva folk bruker penger på er deres business og jeg tviler på at hundene led av en dag hvor 100% av oppmerksomheten var rettet mot dem og med god mat Siter
Tommy Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Skrevet 10. Juni 2014 Spenstig opplegg Lurer på hvordan en eventuell skilsmisse ville forløpt. Den ene får en tredjedel av griseørene og hundehuset i hagen, mens den andre får teppet i gangen? 5 Siter
marjea Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Skrevet 10. Juni 2014 Haha, har man pengene er det jo ikke noe problem. Tipper de hundene var fornøyde Minnet litt om han forretningsmannen som arrangerer bursdagsselskap for sin avdøde hund, med opptil flere hundre gjester. Som noen andre skrev; god unnskyldning for å ha en god fest Siter
antonia Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Skrevet 10. Juni 2014 Da har man da virkelig problemer med å få utgiftene til å strekke til ;D 1 Siter
Recommended Posts