Symra&Pippin Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2014 SOS-koder er sosiologi, de er glad i å telle. På SOSANT, hvor vi forholder oss til mindre utvalg, driver vi bare med kvalitativ føling i fjæra. Og ja, la oss krysse fingra for kull for begge når den tid kommer. Jeg gredde knertis i stad. Hun ser ut som Skalle-Per på låra, så da blir det uansett kjärleksweekend på Nesbru. Apropos pelskvaler før utstilling: Valget står mellom hunder som røyter så de kan stilles bare av og til, hunder som må nappes til bestemte tider for å være i god pels til utstilling, hunder som trenger mye pelsstell hele året, og hunder som skal klippes i showklipp av folk som kan det. Vil man unngå alt dette så står man igjen med hunder som røyter små nåler som må fjernes fra sofaen med pinsett. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2014 Apropos pelskvaler før utstilling: Valget står mellom hunder som røyter så de kan stilles bare av og til, hunder som må nappes til bestemte tider for å være i god pels til utstilling, hunder som trenger mye pelsstell hele året, og hunder som skal klippes i showklipp av folk som kan det. Vil man unngå alt dette så står man igjen med hunder som røyter små nåler som må fjernes fra sofaen med pinsett. skulle til å nevne dalmatiner da de er i showpels hele tiden ;-) meeen, små nålehår som må fjernes med pinsett *host* 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Apropos pelskvaler før utstilling: Valget står mellom hunder som røyter så de kan stilles bare av og til, hunder som må nappes til bestemte tider for å være i god pels til utstilling, hunder som trenger mye pelsstell hele året, og hunder som skal klippes i showklipp av folk som kan det. Vil man unngå alt dette så står man igjen med hunder som røyter små nåler som må fjernes fra sofaen med pinsett. Kinesisk nakenhund? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Kinesisk nakenhund? De må stelles en del før utstilling. Meksikansk nakenhund er helt vedlikeholdsfri og kommer i tre størrelser! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Nå er jeg nysgjerrig :-P hvordan ser skalle-per lår ut? Det er lår med hull i pelsen hvor bare de strie dekkhåra sitter igjen, og de legger seg jo flatt når ikke underulla løfter dem, så hun ser helt glatthåra ut noen steder. Ikke så veldig stilig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Nå er jeg nysgjerrig :-P hvordan ser skalle-per lår ut? Per Skalle er en hudlege i Trondheim... Har aldri sett låra hans..... Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 er 3 korthår og 28 eller 29 langhår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 Per Skalle er en hudlege i Trondheim... Har aldri sett låra hans.... Sent from my iPhone using Tapatalk *lol* Spørs om han er hund da? så kanskje han kommer på nkk :-P Vi kjører oppover på fredag :-) Noen som vet ca når man kan dra dit å sette opp teltet på fredag ettermiddag/kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 Noen som har ett nummer til meg på lørdag? Vi er to stk som skal dit, men har kun ett nr :-) Vi har to nummer til søndagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 Hadde ikke takka nei om noen har ett ekstra startnr til lørdagen jeg heller Tenker å komme å se på belgere og lydighet Sent fra min C6603 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Skitflax, jeg skal skrive for GD på søndag 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Schæfer og tibetansk spaniel på lørdag Passer meg utmerket! Hadde håpet på schæferringen (har ikke skrevet for de før) og tibbene er alltid morsomme å skrive for. Og juniorhandling, det har jeg aldri skrevet for heller. Håper jeg rekker det (må på jobb i løpet av dagen). På søndag blir det valper i ring 2! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2014 *lol* Spørs om han er hund da? så kanskje han kommer på nkk :-P Vi kjører oppover på fredag :-) Noen som vet ca når man kan dra dit å sette opp teltet på fredag ettermiddag/kveld? Tror det er sagt 8-halv 9 i kveld. Jeg skal gå rally i morgen, samt se på belgerne. Søndag er det ag+ag hopp samt se på fuglisene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2014 Tror det er sagt 8-halv 9 i kveld. Jeg skal gå rally i morgen, samt se på belgerne. Søndag er det ag+ag hopp samt se på fuglisene. Jeg har telt ved fuglisringen (lørdag= schæferringen) - siden juniorhandlerne skal bruke samme ring både lørdag og søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2014 Lykke til i helgen alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2014 Har sjekka inn på Øysand camping... som har tidenes tåpeligste lyyyyse gardiner *grr* men i morgen durer vi til leangen for å stille :-D Jippi! Jeg skal stille en Border Collie tispe senere på dagen ;-) lykke til alle sammen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2014 Har sjekka inn på Øysand camping... som har tidenes tåpeligste lyyyyse gardiner *grr* men i morgen durer vi til leangen for å stille :-D Jippi! Jeg skal stille en Border Collie tispe senere på dagen ;-) lykke til alle sammen! Alt for lyse, og på hytta jeg lå på i juni var de i tillegg for korte. Teit. Jeg skulle egentlig ikke nedover (skulle egentlig vært på ferie nå, men måtte hjem tidligere), men har visst meldt meg som banemannskap til agilityen på søndag. Blir gøy! Hadde vært gøy å gå rally kjenner jeg ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2014 Masse lykke til i helgen alle som skal stille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waggytail Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2014 Noen som har tenkt til å dra opp i dag fra Oslo området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2014 Har sjekka inn på Øysand camping... som har tidenes tåpeligste lyyyyse gardiner *grr* men i morgen durer vi til leangen for å stille :-D Jippi! Jeg skal stille en Border Collie tispe senere på dagen ;-) lykke til alle sammen! Der er vi og ;-) Men vi har telt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2014 Var en tur å så i dag, drar kanskje å titter litt i morra med rotta så jeg får kjøpt sele fra norsk hundeutstyr hva er morsomt å se på i morgen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2014 Håper det har gått bra med alle! Har allerede hørt at ett par av de jeg trener med har gjort det bra i rally, så spent å høre flere resultater herfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2014 Mulig jeg er blind eller ikke fått med meg noe, men var det ikke agility der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2014 agility i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2014 Ahh, så kjedelig :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts