Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpepakker - fôr


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Guest Bølla

Man trenger ikke gjøre det så dyrt og vanskelig, forrige gang det kom en valp i hus hadde oppdretteren egenhendig porsjonert ut solide mengder fôr av to forskjellige sorter, vi fikk iallefall betydelig mye mer enn det som er vanlig. Vinn-vinn for alle parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tisper, men har spurt Pro Plan to ganger om vi kan få valperpakker når vår hannhund er benyttet og tispeeier ikke har noen valpepakker. Og det har jeg fått :) Sist gang var det et nett, små pakker med valpefor og brosjyre.

Synes det er hyggelig gjort av dem. Vet ikke om tispeeier på neste kull har noen avtale, ellers spør jeg PP igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt dette fôret? Hva syns du? Bestilles det på nett eller fins det i butikk?

Jeg forer mine på det, hittil veldig fornøyd.

Kan bestille for på nett fra Dr Clauder, hundegodt og et par til tror jeg. Samt fra flere butikker. Telemark og noen andre steder. Jeg har ikke hele oversikten forran meg. Jeg leverer fôret I Oslo og Vestfold området. Kan gi et bedre svar på pc ikveld :-P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forer mine på det, hittil veldig fornøyd.

Kan bestille for på nett fra Dr Clauder, hundegodt og et par til tror jeg. Samt fra flere butikker. Telemark og noen andre steder. Jeg har ikke hele oversikten forran meg. Jeg leverer fôret I Oslo og Vestfold området. Kan gi et bedre svar på pc ikveld :-P

Takk :) Jeg har lett etter ei forhandlerliste, men finner det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...