Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpepakker - fôr


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Har så klart aldri hatt valpekull, men som Justisia sier så virker det å være royal canin som er flinkest til å følge opp valpepakker (har vært det i butikkene jeg jobber i hvert fall). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte med Proplan, fordi jeg er godt fornøyd med det som et tørrfôr. Nå er jeg enda mer fornøyd med V&H, men av de tørrfôrene jeg har prøvd har Proplan vært det jeg liker best.

Valpekull fôres fifty/fifty på tørrfôr og V&H hos meg, så jeg sendte også med 5 kilo vom i halvkilospølser. De har ingen valpepakkeordning, så det betalte jeg av egen lommebok.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forer jo Orijen og V&H, men Orijen har ikke valpepakker..

Hvordan funker det egentlig? Bestiller jeg valpepakkene rett fra produsenten?

Dyrebutikker kan bestille for deg, og så henter du de der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forer jo Orijen og V&H, men Orijen har ikke valpepakker..

Hvordan funker det egentlig? Bestiller jeg valpepakkene rett fra produsenten?

fra produsent, via leverandør osv.

f.ex bestiller jeg valpepakker fra dr.clauder for oppdrettere som har avtale og får de levert ned til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SFX : V&H gir halvkilospølser med valpefôr + brosjyrer, om man sier fra at man har kull og skal sende med fôr til valpekjøperene :D (ja, og det er det våre valpekjøpere får :wink: )

Vi gjør jo det, ja. Så vet ikke hvordan det funker når man kjøper hos forhandler. Men er vel bare å ta en tlf. til V&H, evt. be forhandleren spørre?

Ah, zoobutikken sa at de ikke gjorde det da jeg spurte på sist kull, i 2011.

Jeg kan jo spørre igjen på neste kull, og eventuelt kontakte produsent direkte om det ikke går. Men da bør det være en viss størrelse på kullet, ellers går det jo mer i bensin enn om jeg kjøper vomma selv hos zoobutikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SFX : De har jo kjørerundene sine en gang i uka, så du kan sikkert plukke opp valpefôr da ;-) Og de har sponset til oppdr. siden før 2011, husker ikke når vi spurte første gangen, men det var før det, i hvert fall :D

Takk, da skal jeg skrive meg det bak øret, så jeg vet til neste gang. Som jeg håper er ganske snart... Relativt sett...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forer jo Orijen og V&H, men Orijen har ikke valpepakker..

Hvordan funker det egentlig? Bestiller jeg valpepakkene rett fra produsenten?

Jeg fikk valpepakker med Orijen fra morene.no nå sist. I tillegg sendte jeg med litt v&h og enda litt mer Orijen enn det som var i valpepakken. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forer jo Orijen og V&H, men Orijen har ikke valpepakker..

Hvordan funker det egentlig? Bestiller jeg valpepakkene rett fra produsenten?

Morene leverer ut Orijen valpepakker :) Det er bare å ta kontakt med Morene :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir ProPlan valpepakker med til valpekjøperne. Skal i tillegg høre om jeg kan få V&H og legge ved. For noen år tilbake ga ProPlan ut digre sekker i valpepakkene sine (12 kilo). Husker det kom en lastebil med en palle fôr til meg. De har vel forstått at det var lite lønnsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...