Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund i senga.


bianka
 Share

Recommended Posts

Jeg har hundene mine i senga om natta. Problemet er at med en gang jeg legger meg ned i senga så vasker hundene seg sånn i laaaang tid når jeg vil sove. Hele madrassen hopper jo opp og ned siden de er så urolige med å vaske seg. De må jo få lov til å vaske seg og gjør ingenting ulovelig så hva gjør jeg? Jeg har hunder med mye pels og lang pels som steller den og vasker seg "der nede" og vasker seg overalt og da som oftest om kvelden i senga når jeg skal sove. Jeg aner ikke hvor lenge de holder på siden jeg ikke ser på klokka i mørket men føler de holder på i evigheter. Det er ikke lett å sove når madrassen spretter opp og ned. He he he. Men det er så koselig å ha hundene der i senga om natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje slem, men jeg sier nei til dem hvis de skulle begynne med voldsom vasking. De pleier ikke det da, men de kan heller vaske seg når jeg har sovnet eller når som helst ellers på døgnet. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mine ligger i senga (eller i hundesenga på soverommet) så får de rett og slett bare beskjed om å droppe vaskinga :-) Jeg orker ikke å høre på slafsinga og humpe rundt i senga fordi de skal ta ballevask altså, den kan de ta tidligere på kvelden når de er på stua ;-) Nå prøver ingen av mine å vaske seg lengre på soverommet, de vet at når det er sovetid så er det vaskeforbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine får også beskjed om å droppe intimvasken. Det kan de gjøre mange andre timer i løpet av et døgn.

Gah. Jeg kjenner at hundene skal ut av seng og soverom snart uansett. Alltid vært motstander av hund i senga, men har hatt mine svake øyeblikk og er nå screwed :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe i madrassen som trigger ballevask? Ozu sover ikke i senga, men får av og til lov og komme opp for litt kos. Det synes han er kjempestas, og etter en kort stund med kos og nærhet, så er det å slenge seg rundt og begynne med ballevask. Hver. Eneste. Gang. Kommer de bedre til pga madrassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutal du er :lol:

Her er det bare den ene som har en slik trang. Da får hun en dytt i siden og beskjed om å kutte ut.

Det er som regel Trym som gjør det, og han burde lært etter 5 år at det ikke er lov, derav brutaliteten :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Fytti grisen, der kom jeg på hvor ekkel Alice er å høre på :P Tisper slafser kanskje, men ikke i nærheten av hva hun gjør. Hun blir direkte ekkel å høre på etter en stund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier nei. Fungerer ikke det, så får han en liten dult. Om han prøver seg igjen etter det så tar jeg tak i han, drar han helt inntil meg og holder han fast til vi begge sovner :aww:

Edit; Så egentlig er jeg helt sikker på at Milo gjør det kun for å få sove i armkroken, han er nemlig verst de nettene jeg vil ha han til å sove ved føttene mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje for snill, for jeg hører på til bikkjus er ferdig med ballevasken... På gulvet riktignok, men fortsatt på soverommet. Han bruker å ta intimvasken rett før han legger seg GODT til rette og sover dypt, og jeg vil heller ha 3 min ballevask enn 10 min pesing og urolighet mens han prøver å legge seg bedre til :-P

Må nok ut av soverommet snart, ja ;-)

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt i senga så skal han ligge så lang han er å spoone, å vaske meg i nedre del av ansiktet.. Så sovner vi tilslutt da. Han er grei nok, er verre med katta som kommer å tråkker rundt med en gang man slenger dyna over seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hei! Jeg har verdens snilleste hund på 1,5 år. En labrador. Jeg har hatt veldig lite problemer med henne og hun er en veldig omgjengelig hund. Hun har derimot det siste halve året begynt å av og til knurre når folk kommer for nærme henne når hun slapper av. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg mistenker at dette skjer når hun er sliten og overstimulert. Skjønner at hun selvfølgelig skal få lov til å ligge i fred når hun er sliten, men dette er ikke alltid like lett i praksis når hun knurrer selv når vi går forbi flere meter ved siden av henne. Hun legger seg også gjerne der folk er som under spisebordet, og kan knurre om en person går fra bordet og så kommer tilbake for å sette seg. Forsøkt å få henne til å legge seg andre plasser, men da kommer hun tilbake ikke lenge etterpå. Dette kan også skje på utsiden når hun ligger en plass (er uten bånd) og folk kommer forbi flere meter ved siden av. Hun har aldri glefset men knurrer og kan av og til gi et bjeff. Selv om personen som går forbi ikke går direkte mot henne, men bare forbi. Dette skjer som sagt ikke ofte, men ønsker gjerne tips til hva som er best å gjøre slik at man kan få en god løsning før det evt blir verre. Hun er ellers veldig glad i folk, og liker best å være helt oppi folk. Hun har ikke noe fast plass hun legger seg (som hun vokter f.eks) men det kan være hvor som helst. Noen som har noen tips, og tanker om at det kan være som jeg tenker at hun er sliten og at hun knurrer for å forsikre seg om at hun blir værende i fred? Visst jeg roper på henne og får henne bort fra der hun ligger knurrer hun ikke lengre, og oppleves som glad. 
    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...