Gå til innhold
Hundesonen.no

bilbur til liten hund, og liten bil?


Recommended Posts

det samme som atlas mini ja? det var det jeg også tenkte. er litt annerledes ja. er å dra opp luken. istede for skyvdøren. mulig det ikke går å dele det opp med skilevegg. men det trenger jeg ikke når jeg bare har en frøken som trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint å høre at du var fornøyd med atlas Elisabeth00. nå valgte jeg det barcco bilburet. da jeg fant det på tilbudet. kostet egentlig 1449. men betalte 749. så måtte slå til. når jeg ikke er rik, og ikke kan bruke mange tusen på et bur ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. det var det jeg også følte. sånn tilsynelatende ut fra bildene og informasjonen, så er vell den største forskjellen døra. men det skal jeg klare å overleve. håper jeg nå blir fornøyd. for har enda ikke funnet noe jeg føler meg komfortabel med. så satser på at dette blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja. det jeg så på, er omtrentlig likt, bare et annet merke. og uten at jeg skal si noe prosent, så var det ihvertfall på tilbud. kostet egentlig 1499, men betalte 749. så jeg valgte å kjøpe det der. men hadde jeg vist om tilbudet før i gårkveld. når jeg bestilte. så hadde jeg dratt til en trpehagen zoo butikk og sett og eventuelt kjøpt det der.

så takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra. buret kom i posten i dag :D smilte fra jeg fikk meldinga, til jeg var på tur hjem, og fikk satt det opp. må si jeg ble overrasket over hvor stort bagasjerommet var. så for meg at det var sånn akkurat plass til buret. men det gikk veldig fint. er ikke sånn alt for stor plassen, men det var liksom større plass rundt enn jeg først trudde. og det er jo fint det.

noen som har noen gode råd til hvordan en eventuelt får festet slik plastikkbur litt i bagasjerommet eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk. har slike som jeg trur er lastestropper. er ikke så god på slik. men er slike ca 60 cm lange tykke strikk, med en krok i hver sin ende. det er vell det som kalles lastestroper om jeg har skjønt det riktig?

da skal jeg se på det litt seinere. når har fått irritasjonen over strevet for å sette sammen buret, og irritasjonen over regnet som gjorde meg kald og våt, litt på avstand.

masse takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra. buret kom i posten i dag :D smilte fra jeg fikk meldinga, til jeg var på tur hjem, og fikk satt det opp. må si jeg ble overrasket over hvor stort bagasjerommet var. så for meg at det var sånn akkurat plass til buret. men det gikk veldig fint. er ikke sånn alt for stor plassen, men det var liksom større plass rundt enn jeg først trudde. og det er jo fint det.

noen som har noen gode råd til hvordan en eventuelt får festet slik plastikkbur litt i bagasjerommet eventuelt?

Alltid greit å ha litt ekstra plass i bagasjen :)

Jeg så på et slikt bur i går, og likte ikke helt løsningen på døra. Synes klipsen som holdt døra var litt kort, og døra var enkel å dra ut fra festet sitt. Det har kanskje ikke så mye å si om det er liten plass i bilen frem til bagasjeluka, men hos meg hvor jeg har god plass fra buret og ut til bagasjeluka, så er det greit at døra ikke gir etter for et ikke for hardt støt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. jeg er enig. det var en litt dårlig løsning der. men jeg vet at hunden min ikke er noe utbryterkonge. og om det skulle skje noe. et hardt støt mot døra. så er bagasjeluka bare noen cm unna. så det går fint. ville nok vært litt mer i tvil om bagasjen hadde vært større ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...