Bikipile Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Også kommer fineste Fryd, og han vinner vi ikke over uansett. Samtidig får vi i alle fall ikke storcertet hvis vi ikke prøver. Tror jeg bare får kaste kron og mynt om dette, jeg. I fjor, på NKK Drammen, stilte jeg min lille prinsesse som nettopp hadde blitt to år . Hun er ikke en utpreget "showshiba", et lite knøtt (men veldig søt og god da), og ikke ferdig i kroppen heller.. Vi stilte for gøy, for jeg hadde virkelig ikke forestilt meg at min lille frøken kunne slå noen av disse andre konkurrentene... Men hun ble BIM hun, med storcert og cacib! Så man vet jo aldri hva som skjer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Dany er påmeldt!: ) Skal tygge litt på Marvin. Noen ganger må man prioritere litt, og han har tross alt blitt stilt mye mer enn Dany. Han tar ofte med seg rubbel og bit også, så det er kanskje greit at Danger Mouse får vise seg litt i hvert fall. Me får sjå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Så var Geo også påmeldt. #lettpåvirkelig Hvis noen kjører fra/forbi Ås-traktene på lørdagen tigger jeg meg gjerne til å sitte på! Men ellers ser det faktisk ut som om det kan ordne seg kollektivt også. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Da er både knertis og Gunde påmeldt! Blir sesongåpning for teltet mitt også. Er det noen lokalbekjente som har noen tips til overnatting med hund? @Mud eller @Monica123 feks? Du har Drammen Camping også 2 hoteller i Drammen Sentrum..Også har du Hokksund Hotell( Sanden hotell) og evt Hokksund Camping som ligger ca 10 min unna Travbanen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Vi skal ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Skal være heiagjeng :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Jeg meldte visst på Jesper her også, jeg...Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Jeg og lille man kommer men kunn som tillskuere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Da fikk jeg meldt på Nuka Første offisielle utstilling for oss! Spennende 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Kan noen slå meg hardt??? Jeg endte opp med å melde på altfor mange hunder sier lommeboken min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Jeg tenkte meg en tur til Drammen ja trolig som ringsekretærelev Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Kan noen slå meg hardt??? Jeg endte opp med å melde på altfor mange hunder sier lommeboken min Hvemhvemhvem?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Meld på LP også da folkens! Meldte Kiter på i elite, så da ser det ut til at det blir elitedeby på NM-kvalik. Nå må jeg ta meg sammen og trene LP! Planen har hele tiden å gå NM med Amira i år også - som hennes siste stevne, men jeg er desverre i tvil om hun er i fysisk form til å ha en god opplevelse :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Meld på LP også da folkens! :/ Har gjort det grøss Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Niri kommer også. Kan noen ta bilde av han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Hvemhvemhvem?? Stella sitt siste valpeshow, Marley i juniorklassen, Arya i åpen unghund, Lyra i åpen klassen og Oliver i åpen klassen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Keo skulle få gå LP, men instruktørkurs i Drammen den helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Niri kommer også. Kan noen ta bilde av han? jeg kommer til og ha med camera tenkte og ta med ekstra linse og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Utstillingsabstinenser!!!! Men det er jobbhelg, så ingen håp om deltagelse for meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 jeg kommer til og ha med camera tenkte og ta med ekstra linse og Kan vi avtale noe da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Stella sitt siste valpeshow, Marley i juniorklassen, Arya i åpen unghund, Lyra i åpen klassen og Oliver i åpen klassen Haha du får nok og gjøre skjønner jeg noen som vil filme eller ta litt bilder rundt Lp ringen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Så var Geo også påmeldt. #lettpåvirkelig Hvis noen kjører fra/forbi Ås-traktene på lørdagen tigger jeg meg gjerne til å sitte på! Men ellers ser det faktisk ut som om det kan ordne seg kollektivt også. ....om jeg har fått i orden bakluka på bilen så kan jeg sveipe innom Ås og ta deg med, hvis ikke den er i orden så får jeg ikke brukt bilen selv og da blir det kollektivt på meg også - eventuelt så blir jeg hjemme. Hvordan reiser du kollektivt dit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Kanskje et dumt spørsmål, men jeg ble veldig usikker nå Blir til at jeg egentlig skal melde på valpeshowet sånn i siste liten, men hvilken dag blir det på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Kanskje et dumt spørsmål, men jeg ble veldig usikker nå Blir til at jeg egentlig skal melde på valpeshowet sånn i siste liten, men hvilken dag blir det på?Valpene går samme dag som de voksne. Hvis du har terrier, så tilhører de gruppe tre. Husker ikke i hodet hvilken dag de går på, og orker ikke sjekke fra tlf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Valpene går samme dag som de voksne. Hvis du har terrier, så tilhører de gruppe tre. Husker ikke i hodet hvilken dag de går på, og orker ikke sjekke fra tlf. Hmm, er du sikker? Fikk akkurat høre det motsatte av noen andre, men stoler mer på deg hehe. Ja, gruppe tre er på dag 2. Har meldt på nå, men datoen i innmeldingen sa 31.5 mens bekreftelsen står det bare 31.5/1.6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts