Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hahahaha! Fantastisk musikkvalg! Digger helt i starten, hvor Ymse bare klikker mongo og du står helt i ro, klør deg litt i huet og bare "jaaaaah"...... :lol::lol::lol:

Skrevet

Søte Ymse! :lol:

Hvorfor jobbe for belønning når man kan belønne seg selv! :lol: Der har du jo faktisk en takknemlig hund å trene med. Det er perfekt å ha hunder som synes det er stas å hoppe opp på fører!

Skrevet

Søte Ymse! :lol:

Hvorfor jobbe for belønning når man kan belønne seg selv! :lol: Der har du jo faktisk en takknemlig hund å trene med. Det er perfekt å ha hunder som synes det er stas å hoppe opp på fører!

Jeg har en som eeeelsker å hoppe på meg som belønning i treningssammenheng. Men tro du meg - hun har blitt røska i ører og pels av ymse instruktører som synes det er fy-fy. Vel - JEG synes det er greit, og det funker faktisk som en god form for belønning. Spørsmålet er vel hvorvidt man selv liker det eller ei :P

Ymse er søt, han. Kenguru-hunden :D

• Like 1
Skrevet

Ymse har dulta hardt i nesa mi noen ganger :lol: men for meg er det viktigst å ha en lykkelig hund <3

han ser lykkelig nok ut :lol: kule bikkja! Liker de litt sånn jeg :wub:

• Like 1
Guest Snusmumrikk
Skrevet

Ymse har dulta hardt i nesa mi noen ganger :lol: men for meg er det viktigst å ha en lykkelig hund <3

Han blir ikke noe mindre lykkelig av å ikke få støte deg i nesa da :lol:

Skrevet

Han blir ikke noe mindre lykkelig av å ikke få støte deg i nesa da :lol:

han blir ikke veldig motivert av annet :P plager meg ikke, blåmerker følger med vorsteh :P
  • Like 1
Skrevet

Min Keiron er akkurat sånn, men da sier bare alle sammen at han er stressa tulling som må i streng ro trening. Lykkelig hund, Vorsteh høres rimelig spesiell ut egentlig, litt som en typisk "ekstrem" hund skulle man trodd enkelte folks beskrivelse av dem.

Dult i nesa er jeg også måtte bli vant med, er bare mest ubehagelig, men det er gøy med en glad hund :)

• Like 1