Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingshalsbånd i kjetting - hvor får jeg tak i dette?


Recommended Posts

Jeg har en lei tendens til å fikse ting i siste liten og dette føyer seg inn i rekken

Har et nylon utstillingsbånd, men har lyst på kjettinghalsbånd i gull (ikke sånn tvinnet) og et kort kobbel

Men hvor kan jeg få tak i dette på kort tid. Noen gode tips?

Om det er fysiske butikker så må de være på Oslo/Romerike eller nettbutikker med rask levering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Bølla

Jeg har en lei tendens til å fikse ting i siste liten og dette føyer seg inn i rekken

Har et nylon utstillingsbånd, men har lyst på kjettinghalsbånd i gull (ikke sånn tvinnet) og et kort kobbel

Men hvor kan jeg få tak i dette på kort tid. Noen gode tips?

Om det er fysiske butikker så må de være på Oslo/Romerike eller nettbutikker med rask levering

Bestiller du det på ebay (europa) har du det som regel innen 3-4 dager.

Haster det voldsomt ville jeg prøvd dyrebutikken på Grønland (soleklart best utvalg på bånd) eller brukshunden på Bryn.

Edit; husker ikke hva den på Grønland heter, men det er ikke Buddy ved Storgaten, den ligger lengre ned mot Politihuset og driftes av et eldre ektepar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller du det på ebay (europa) har du det som regel innen 3-4 dager.

Haster det voldsomt ville jeg prøvd dyrebutikken på Grønland (soleklart best utvalg på bånd) eller brukshunden på Bryn.

Edit; husker ikke hva den på Grønland heter, men det er ikke Buddy ved Storgaten, den ligger lengre ned mot Politihuset og driftes av et eldre ektepar.

Tusen takk

Kan du ikke bare kjøpe på utstillingen du skal på? Pleier jo å være et enormt utvalg :)

Ikke på fuglehund utstillinger, der er det få (om noen i det hele tatt) som har stand.

Waggytail på Økernsenteret har det garantert, ellers leverer de raskt :)http://www.waggytail.no/

Takk. De må jeg ta en tur innom. Der får jeg til og med svart kjetting :)

Hva er best til brun hund?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...