Wachita Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 What! Du ligner helt sykt på ei jeg "kjente" en gang OG heter det samme Jeg ser vi er fra samme sted, så er godt mulig! Hvem er du daa? ;o Siter
Guest 2ne Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Neida, jeg ser sånn ca sånn ut, med litt varierende lengde og mengde rødt på/i håret Siter
Lica Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Jeg ser vi er fra samme sted, så er godt mulig! Hvem er du daa? ;o Jeg er på mobil så får ikke lagt ut bilde. Jeg heter hvertfall Cathrine og er 91-modell. Jeg troooor det var deg (eller ei som ligner sykt!) jeg hadde ring-på-spring med på Avanti på Frakkagjerd. Sammen med Malin og Lene Siter
Wachita Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Jeg er på mobil så får ikke lagt ut bilde. Jeg heter hvertfall Cathrine og er 91-modell. Jeg troooor det var deg (eller ei som ligner sykt!) jeg hadde ring-på-spring med på Avanti på Frakkagjerd. Sammen med Malin og Lene Haha, jaa, stemmer det! Husker det! Fantastisk Siter
Lica Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Haha, jaa, stemmer det! Husker det! Fantastisk Det er deg?! Haha, verden er liten! Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Har lite bilder av meg selv, de fleste er med hund Frida, 85-modell Bildet tatt for ett år siden 10 Siter
Wachita Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Det er deg?! Haha, verden er liten! Haha, jepp! Malin var bestevenninnen min! xD fatter ikke at du kjente meg igjen! Siter
Sprettballen Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Jeg heter Monica og er 20 år. Jeg har to hunder. Bråkebøtta(les Tuva) og Sprettballen(les Nemi). Tuva, BCmix, er 4,5 år og Nemi, schäfer, er 19,5 mnd. Jeg er ikke veldig fotogen, liker meg best bak kameraet. Sjeldent du ser bilder av meg uten et dyr på 'flire* Meg for et år siden eller så. Da var Nemi bare valpisen! 13 Siter
Lica Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Haha, jepp! Malin var bestevenninnen min! xD fatter ikke at du kjente meg igjen! Stemmer det! Nei, det er jo mange år siden, men jeg syns bare du så så kjent ut 1 Siter
Wanderlust Skrevet 3. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2014 Jeg heter Monica og er 20 år. Jeg har to hunder. Bråkebøtta(les Tuva) og Sprettballen(les Nemi). Tuva, BCmix, er 4,5 år og Nemi, schäfer, er 19,5 mnd. Jeg er ikke veldig fotogen, liker meg best bak kameraet. Sjeldent du ser bilder av meg uten et dyr på 'flire* Meg for et år siden eller så. Da var Nemi bare valpisen! Til det utheva: Bare tull! Og en ting til, det siste bildet var et utrolig flott bilde! Siter
Marthe Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Marthe 24 år Jeg liker best å være bak kamera, så det blir kun bilder med hundene 15 Siter
Kaja Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Marthe 24 år Jeg liker best å være bak kamera, så det blir kun bilder med hundene Haha ikke sånn jeg så for meg deg i hele tatt! Siter
Benedicte Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Jeg heter Benedicte og er 23 år gammel Bildet er tatt av Bananen Meg og Tia på sonenmesterskapet, bildet er tatt av Silje her inne 9 Siter
WheatenMali Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Holder meg til hundebilder!Sent from my iPhone using Tapatalk 7 Siter
Khela Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Er ikke bare inni seg sonisene er fine, herrejemini så vakre mennesker det er her 5 Siter
Marthe Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Haha ikke sånn jeg så for meg deg i hele tatt! Åh? Hva så du for deg? Nå ble jeg nysgjerrig Siter
Kaja Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Åh? Hva så du for deg? Nå ble jeg nysgjerrig Hmm mere butch, vanskelig å forklare:p høy og mørk og litt skummel 7 Siter
MaritaS Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Marita, 26 år. Dette bildet er tatt i går etter at jeg fikk kastrere en hund for første gang, pluss at verdens koseligste klinikk-katt på eksotisk-avdelingen ville sove i armene mine: Når jeg er hjemme i Tromsø om sommeren så går vi Ti På Topp så jeg kan få en fin kopp å drikke kaffen av. Har foreløbig to stk. går for nr. 3 i år: Og selv om jeg nok er den blekeste personen du har møtt, så liker jeg å sitte i sola og lese. Antall fregner øker proporsjonalt med antall soltimer. 8 Siter
Marthe Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Hmm mere butch, vanskelig å forklare:p høy og mørk og litt skummel Jeg har møtt ganske mange fra sonen... Jeg tror ikke noen synes jeg er skummel 3 Siter
Margrete Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Jeg har møtt ganske mange fra sonen... Jeg tror ikke noen synes jeg er skummel Du er bare søt du! Fy søren så mange vakre unge jenter det er her!! 1 Siter
Kaja Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Jeg har møtt ganske mange fra sonen... Jeg tror ikke noen synes jeg er skummel Så ikke skummel ut på bildene heller:p 1 Siter
Tommy Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Fy søren så mange vakre unge jenter det er her! Signerer den! 1 Siter
Guest Christine Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Christine, nettopp fylt 22. Har en terv og en setter. Siter
SandraNH Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Heter Sandra, bor på Setermoen i Troms, og er 24 år :-) Har en tollertispe på 1 år Har forøvrig ikke de blonde tuppene lengre Ser at bildet ble lastet opp i crappy kvalitet, tatt fra facebook der kvaliteten drepes 9 Siter
Recommended Posts