Gå til innhold
Hundesonen.no

ArmCandy - Nå med nettbutikk s. 2!


Recommended Posts

Jeg liker å lage vakre ting, og vil gjerne dele det med dere. :) Har spesialisert meg på armbånd med såkalt glideknute, men har noen lekre saker på strikk også. Alle armbåndene er unike i sin design, og charms og metallsteiner er nikkelfrie.

Les mer om charmsene jeg bruker her:

Hamsa

Lotus

Om

Buddha

Porto

Opptil 3 armbånd: 35 kr.

Over 3: 70 kr.

Kan også hentes hos meg på Nesbru.

Dette ønsker jeg meg. Mulighet for å kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har utrolig nok bare igjen tre armbånd, og de går nok på mandag da jeg viser dem til kollegaer.   Tusen takk, fantastiske soniser!  Takket være dere har jeg overført 1500 kr til Røde Kors i dag,

Jeg har bestemt meg for å gi alle inntekter fra armbåndene til Røde Kors. Det gjør kanskje at noen avstår fra å kjøpe av (for meg uforståelige) ideologiske årsaker, mens andre vil støtte det og kjøpe

Jeg har laget mange nye, fine armbånd med, hold dere fast, kjære soniser... DRAGECHARMS! Har også fått inn infinity-charm, @MegaMarie, gleder meg til å vise dere alt sammen. Har også prøvd å være li

Posted Images

Solgt.

Solgt.

Synes ikke det er så "bare", jeg. ;) Jeg har uansett bare ett Wonder Woman-anheng, og det er solgt. :) Og ja, dette er armbåndene jeg har.

Jeg har bare de steinene jeg har (som jeg liker sjøl), så jeg har ikke kapasitet til å kjøpe inn stein basert på andres preferanser og risikere å sitte med noe jeg ikke får brukt i andre ting. :)

Hel greit, jeg bare ljrte. Og sa ikke at det var "bare", for de var kjempefine, men fargene passer meg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har laget mange nye, fine armbånd med, hold dere fast, kjære soniser... DRAGECHARMS! :drool: Har også fått inn infinity-charm, @MegaMarie, gleder meg til å vise dere alt sammen. :) Har også prøvd å være litt trendy, og har laget noen med uglecharm også, som funka overraskende bra, hehe.

Legger ut nye bilder i løpet av neste uke!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Dere! Jeg har vært i Hellas i helga og kjøpt nye steiner, og har i påvente av ny "kolleksjon" salg i nettbutikken! 40% av til alle som handler for over 200 kr før 31. august. :)

Sandy Arm Candy

Bruk kode "SONENVENN" ved utsjekk, og del gjerne med folk som ønsker seg noe fint til seg sjøl eller noen de vil glede med en gave. :)

Eksempler på armbånd:

DSC_0835_zps15f84772.jpgAgate, lava, howlite, olivenserpentin, sølvkule.

Ord. pris: 220,-

Nå: 132,-

DSC_0947_zpsd58043d9.jpgSølvdrage og -perle, gullsandstein, tigerøye, blodjasper, jasper, glasstein.

Ord. pris: 200,-

Nå: 120,-

DSC_0967_zps45217556.jpg

Jasper, opal, krakkelert glass, turkis, skjell, sølv.

Ord. pris: 230,-

Nå: 138,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte noen armbånd :)

Ett tips, når du tar bilder, om det hadde vært mulig å se de på en arm så man fikk størrelsesforholdet inn hadde det vært veldig fint. Jeg kjente jeg ble veldig usikker når jeg så på de forskjellige om hvor store de egentlig var.

Har sett løse manekeng armer tidligere som kan brukes til slikt..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte noen armbånd :)

Ett tips, når du tar bilder, om det hadde vært mulig å se de på en arm så man fikk størrelsesforholdet inn hadde det vært veldig fint. Jeg kjente jeg ble veldig usikker når jeg så på de forskjellige om hvor store de egentlig var.

Har sett løse manekeng armer tidligere som kan brukes til slikt..

Takk for ordre, sender i morgen! :flowers:

God tanke om dette med å vise armbåndet på, og jeg gjorde det med par i starten, men slutta fordi det er vanskelig å ta ålreite bilder av sin egen arm, hehe. Skal vurdere en sånn løs-arm, og være flinkere til å skrive opp diameter på steinene jeg bruker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tanke om dette med å vise armbåndet på, og jeg gjorde det med par i starten, men slutta fordi det er vanskelig å ta ålreite bilder av sin egen arm, hehe. Skal vurdere en sånn løs-arm, og være flinkere til å skrive opp diameter på steinene jeg bruker. :)

og, tar du bilde av 3-4 stykker sammtidig gir det ett fint vissuelt uttrykk på hvordan de ser ut, lettere å forestille seg hvordan de passer sammen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Jeg har hatt så mye å gjøre det siste året at nettbutikken har ligget nede, så for å starte på ny frisk utpå nyåret selger jeg ut noen favoritter til julepris: 130 kr + porto. Fri frakt for to eller flere, og jeg pakker pent og kan sende direkte til mottaker samme dag. :) Send PM ved interesse, så kan jeg sende enkeltbilde om du ser en farge eller en type du liker. :kiss: 

De trådene jeg brukte i starten har vist seg å ikke være av god nok kvalitet (flisa seg), så de armbånd som i dag har skyvelås har syntetisk tråd som aldri blir slitt. 

IMG_0616.JPG

IMG_0617.JPG

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å gi alle inntekter fra armbåndene til Røde Kors. Det gjør kanskje at noen avstår fra å kjøpe av (for meg uforståelige) ideologiske årsaker, mens andre vil støtte det og kjøpe gaver til seg sjøl og andre med enda bedre samvittighet. :) 

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Jeg har bestemt meg for å gi alle inntekter fra armbåndene til Røde Kors. Det gjør kanskje at noen avstår fra å kjøpe av (for meg uforståelige) ideologiske årsaker, mens andre vil støtte det og kjøpe gaver til seg sjøl og andre med enda bedre samvittighet. :) 

Kan ikke fatte at det skal få folk til å avstå. Helt uforståelig. Syns det er supert!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utrolig nok bare igjen tre armbånd, og de går nok på mandag da jeg viser dem til kollegaer. :) 

Tusen takk, fantastiske soniser! :flowers: Takket være dere har jeg overført 1500 kr til Røde Kors i dag, og det er middag i en måned for skikkelig mange syriske barn. :heart:  

IMG_0726.JPG

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Monikawt skrev:

Fader, jeg skulle bestilt med en gang jeg så de :aww: 

finnes det en sjanse for at du lager flere slike? 

Jeg skal lage masse nytt og lekkert over nyttår, og fortsetter med å gi fortjenesten til veldedige formål, så da håper jeg du finner noe du liker. :) Ugler er en favoritt, så det kommer definitivt flere med det på!  

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...