Gå til innhold
Hundesonen.no

Schäferhundutstillingen på Elverum 22. mars.


Guest vivere
 Share

Recommended Posts

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Margrete forsøker å løpe fra Jaro

Nixe Nixe Nixe in action

Joho! Hun var stolt av Nixen hun. Kom bort, gratulerte og ønsket seg schæfer i stedet for sheltie. Vakreste tilskueren i hele går, sjarmørtrollet Hun fant seg til og med ny bestevenn, men hvem kan ik

og poenget med den er? *føle seg dum*

Plage vettet av de ringside? Nei, den har sikkert samme effekt som fløyte. Du behøver ikke å føle deg dum, for jeg har ikke noe godt svar. Det er noe ordentlig tull hele driten, alt av bråkeleker er tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Hva er kråkeskremmer?

En kråkeskremme er en dings som ble brukt til å skremme kråker vekk fra kornåkrene :) Et håndtak til å holde i og en rund kort stokk i forlengelsen av håndtaket. Så trer du den runde stokken inn i en liten tre- eller metallboks. På stokken er det festet et tannhjul og fast i boksen er det festet en tynn, flat trepinne eller ei flat metallfjær som "toucher" tannhjulet. Når du svinger boksen rundt pinnen lager det en lyd som fra et maskingevær. Tatatatatatatat. Høyt og jævllg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri har vært borte hele helgen, var ute med oss i hele går og kom hjem i går kveld og skulle redigere bilder i kveld fra helga, så dere må ha litt tålmodighet :)

Jeg får lyst til å reise på schæferutstilling når jeg leser i denne tråden, høres veldig annerledes ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk vet å parkere seg enten veldig nærme ringtauet eller helt vekk og inntil en vegg :P Så her er skadeprosenten relativt liten *flir* Var en teit dame nå i helgen som kom inn med en snuser, stiller seg rett ved ringtauet mens hannhundene gikk. Veldig dårlig ide ;) Da ble hun skremt av både hannhunder og folk som kom løpende

Og den hannen hennes gikk ikke akkurat bort og gjemte seg, men svarte greit tilbake da sjeffern kalte ham for et rasshøl for det skulle liksom ikke stå uimotsagt..... :shocked: Men det som var litt stilig - jeg hadde vært ute en tur og skulle inn i ridehallen og møtte dama med salt og peppern på vei ut av hallen.... Hennes kommentar til meg "for et galehus" etterfulgt av hoderisting måtte bare besvares. "Ehhh, du visste hva du gikk til" :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...