Gå til innhold
Hundesonen.no

Raider søppelkasser..?


Kinea
 Share

Recommended Posts

Storpuddelen i huset er ekstremt interessert i husets søppelkasser, men han vet veldig godt at han ikke får lov. Fra jeg kom hjem fra jobb og var ferdig i dusjen hadde han kommet igjennom fire søppelkasser... De to siste så jeg på han samtidig (jeg fulgte etter for å se hva han gjorde), og trengte nesten ikke åpne munnen før han slapp det han hadde i munnen og gikk fra den... Med andre ord er han ikke vrang, han gir seg fort og roer seg med det - men hvorfor MÅ de raide søpla når jeg ikke er tilstede? Veeeldig irriterende.

Mat, tørkepapir og sånt er mest spennende. Regner med det har noe med lukt og å ville utforske, men fryktelig irriterende når man har papir/søppel utover gulvet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder flest er glade i mat, mat finnes som regel i søppelbøtter, hunden lukter maten og vil ha den og du går vekk it's going to happen. Slik er det gjerne bare, putt søppel i skap eller i en bøtte el som hunden ikke kommer til i, problem løst. Noe annet er vell stort sett umulig når man har en matglad hund som har fått til og forsyne seg flere ganger tidligere. Umulig fordi man ikke får til og følge med når man ikke er hjemme, da er eneste mulighet og rydde søpla ut av hundens rekkevidde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Her er søppelbøtta i skapet på kjøkkenet av den grunn at pedalbøtter inviterte til leik og morro med søpla

Det jeg har kontorting så står søplebøtta på øverste hylle fordi det er da toppers å lleike med papir

Badet er døren altid lukket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke alltid søpla inneholder noe som lukter veldig godt, eller tar hun den uavhengig av hva som er oppi?

Sier som Penny: Søppel er søppel!

Vi har satt lås på søppelbøtteskapet, fordi whippeten dirker opp døren og roter i søpla. Døren til badet er alltid lukket av samme grunn. Det trenger ikke være noe gøy, hun går gjerne å tygger på papir liksom.

Søppel er søppel, hilsen Penny :P

Tror mat frister, men det som står fremme er "restavfall", f.eks på rommet til oss barna i huset. (Familiens SP, jeg er på besøk i helga), så papir duger også veldig godt til å leke med.

Det hørtes utifra tråden huset var fylt av søppelkasser, men det er et småbruk med kjøkken, flere soverom og flere bad... ;-)

Hm. Får vel bare lukke dører eller gjemme de bort. Han er heldigvis ikke vond å be! :turned:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...