olga_ Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Hva slags sele bruker dere når hunden springer løs i langline? Jeg bruker hurtta y sele, men synes feste er litt langt oppe. Skulle gjerne hatt en sele som sitter godt med feste lenger bak på ryggen, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Hva slags sele bruker dere når hunden springer løs i langline? Jeg bruker hurtta y sele, men synes feste er litt langt oppe. Skulle gjerne hatt en sele som sitter godt med feste lenger bak på ryggen, Freemotion selen til non-stop http://www.arivo.no/index.php?route=product/product&path=71_88&product_id=79 Da slipper jeg at selen krøller seg inn i bakbena like mye som det gjør med den sele med høyere feste. Dessuten kan jeg bruke den selen til trekk også når jeg går på ski, jogger osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Ruffwear Webmaster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Haqihana-selen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Kua bruker Trixie sin halvnome. Ymse går med en fra europris, men hans bruker jeg bare for å ta tak i om han tar stand så det er greit at han ikke kan dra for mye i den. (Trekkselen legger han all kraft i ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Den nyeste versjonen av Non stop sin sporline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Ruffwear Webmaster Men har nettopp skaffet meg Non Stop Free motion, så regner med begge selene blir brukt - alt ut ifra hva man skal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Non-Stop sporsele, festet langlina i sporringen under eller Hurtta Y-sele. Han skilte godt på jobb og lek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 22. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2014 Amoken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts