Gå til innhold
Hundesonen.no

Finnmarksløpet 2014


Gjest
 Share

Recommended Posts

Så vidt jeg veit er det ingen sionister der. Ihvertfall ikke vi som har vært tidligere :) Ane, jeg og Pippin hadde dessverre ikke mulighet i år.

Følger med på avstand da!

Åh synd...

Er det noen som har noen favoritter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min deltar i FL500 :) Heier selvfølgelig på han :D I FL1000 heier jeg på Ronny Frydenlund og Birgitte Næss Wærner, i JR heier jeg på min medbygding Helle Bjerke :)

Så kult, lykke til med han! :D

Jeg heier på Lars Monsen jeg. Syntes det er kult at han har en drøm om å bli verdens beste hundekjører enda han sliter med borrelia. Men så er jeg jo ikke inne i miljøet og kjenner jo ikke andre enn de mest kjente navnene. Birgitte heier jeg også på! Alle damene! Og Harald Tunheim, fordi @Ane jobber for han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars Monsen er jo veldig flink og tøff soesielt mtp borreliaen, men jeg har fått han litt oppi halsen :P Litt lei :P Har møtt han utenom løp og under løp: to vidt forskjellige personer :P Han er fjern og "sur" og virker derfor veldig overlegen under løp, han takler det på en annen måte enn de andre store kjørerne som alltid er ganske åpne selv under løp. Men han er relativt hyggelig når han ikke er i et løp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult, lykke til med han! :D

Jeg heier på Lars Monsen jeg. Syntes det er kult at han har en drøm om å bli verdens beste hundekjører enda han sliter med borrelia. Men så er jeg jo ikke inne i miljøet og kjenner jo ikke andre enn de mest kjente navnene. Birgitte heier jeg også på! Alle damene! Og Harald Tunheim, fordi @Ane jobber for han?

jeg og Ane gikk på fhs med han som lærer :) Heier selvfølgelig på han!

Ellers heier jeg på Eileen Strøm som kjører FL500. Dyktig dame jeg jobber med og kjører litt med. Følger også med muttespann!

Ellers holder jeg en knapp på Roger Dahl og Arne Kalstrøm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på alle. Hvilken prestasjon det er bare å gjennomføre et slikt løp! Så at mange i FL500 hadde rene husky-spann, artig!

Så et program med Lars Monsen, der ble Robert Sørlie spurt om han valgte kona eller hundene... Svaret var gitt på forhånd, og kona var visst vant til å være femte hjul på vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenning allerede i løpet. Roger Dahl har mista løypa, Harald Tunheim har kjørt ut som nr. to fra Skoganvarre.

Tragisk nok har en hund død kun etter 23 km i løypa. Grusomt for kjører.. :(

What? Hvorfor døde den? Stakars!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars Monsen er jo veldig flink og tøff soesielt mtp borreliaen, men jeg har fått han litt oppi halsen :P Litt lei :P Har møtt han utenom løp og under løp: to vidt forskjellige personer :P Han er fjern og "sur" og virker derfor veldig overlegen under løp, han takler det på en annen måte enn de andre store kjørerne som alltid er ganske åpne selv under løp. Men han er relativt hyggelig når han ikke er i et løp :)

Ja, har sett det i hans eget program om løpene, han fremstår som litt "krevende" og de går litt på nåler i handlerteamet :P

Men heier likevel! Kanskje bedre i år dersom han føler seg bedre :)

jeg og Ane gikk på fhs med han som lærer :) Heier selvfølgelig på han!

Ellers heier jeg på Eileen Strøm som kjører FL500. Dyktig dame jeg jobber med og kjører litt med. Følger også med muttespann!

Ellers holder jeg en knapp på Roger Dahl og Arne Kalstrøm :D

Tårene rant når jeg så innslaget om han og kona på nrk, så nå heier jeg hvertfall!!

Spenning allerede i løpet. Roger Dahl har mista løypa, Harald Tunheim har kjørt ut som nr. to fra Skoganvarre.

Tragisk nok har en hund død kun etter 23 km i løypa. Grusomt for kjører.. :(

Ånei så trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Hvorfor døde den? Stakars!

Det vet man ikke. Den er sendt til obduksjon. Hunden falt om i løpet etter kun 23 km. I slike tilfeller er det ofte en fysisk svakhet hos hunden, f.eks. hjertefeil, men for tidlig å si noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper intenst på Ronny Frydenlund. Digger hele kennelen og teamet hans. De har hatt en god treningssesong, avbrutt med kennelhoste - men spannet virker sprekt.

Jeg gjetter at det står mellom Ronny, Birgitte, Arnt Ola eller Harald, jeg. Håper Sigrid kommer høyt opp, hun fortjener at valgene hennes er glupe :P Men det er altfor tidlig å si noe ut fra resultatlista så langt. De er ikke halvveis enda, og mange har ikke tatt 16timeren enda heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...