Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 ELSKER saluki! og se! Man trenger ikke kvele mynder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Hjortehunden som slapper av i bakgrunnen. Ikke vits å bruke energi unødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg likte rr også. Men jeg er svak for rasen. Jeg også Jeg er innhabil tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Første øyekast (skrevet i hui og hast så sikkert en del stavefeil ) basenji beagle Basset petite standard dachs ruhår blodhund fox hund irsk ulvehund greyhound hamilton norsk elghund faraohund portugese podengo whippet Tar ut fox'en, resten får stå. Standard ruhår dachs og irsk ulvehund er favorittene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Han er overvinklet, og for lange underbein... Har sett ham prøve å løpe - det går ikke særlig bra... (og så er den mindre trivelig....) IU, Farao og Hamilton var flotte. Dachsene kan de sende hjem... det var noe der jeg reagerte på ja, visste ikke helt hva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Utrolig nok sloughien likte jeg! RRen hadde også fine bevegelser. Men jeg tror ultimate favoritt er hamiltonstøver altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 ELSKER saluki! og se! Man trenger ikke kvele mynder! La merke til at det var flere i denne gruppen som ikke "kveler" hundene. Synes at de løper friere og penere slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Mange flotte hunder der. Men mest hanner ser det ut som. Han har en vanskelig jobb å plukke ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Han må jo plukke ut støveren! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg er ikke overrasket over at RR ble shortlisted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Heier på Saluki. .. så rr tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Ulvehund Beagle Petite basset Whippet Favorittene blant finalistene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Dommeren og jeg er tydeligvis ikke veldig enige. Av disse syns jeg petit, RR, irsk ulvehund og saluki var flottest, så satser på at de blir plassert. (Så da blir det sikkert de fire andre. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Ganske uenig med dommeren, men PBGV, Ridgebacken og ulvehunden liker jeg best av de som er igjen.. + salukien da såklart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Saluki, ulvehund, rr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 tipper basset, RR, saluki, ulvehund. Nødvendigvis ikke i den rekkefølgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Heier på irsk ulvehund og saluki. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 yaaaay! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Yeeeey, ELSKET den ulvehunden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Juhu! Irsk ulvehund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Herlig med den irske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Av de siste må det være saluki som er best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Hmmm... likte ikke whippeten så veldig godt jeg, og jeg er svak for rasen. Fornøyd med ulvehunden og rr da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Så da har vi rottweiler, samojed, strihåret foxterrier og irsk ulvehund. Da er det 3 finalister igjen før BIS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 nr 1 og nr 4 var flotte, i hvert fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts