MaritaS Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 07:30 Stod vi opp (Dvs. jeg våknet og dvasket i en times tid): 08:30 Var vi på vei ut døra og jeg syntes det passet å ta bilde av rotet til duene i "etasjen" over meg (og her trodde jeg at jeg hadde leilighet øverst): 09:30 Har jeg fått kaféfrokosten min og Kuma lurer på når han får sin. 10:30 Leser til midterm på kafé.. ikke helt feil. 11:30 På vei heimatt 12:30 Er jeg på Office Depot og venter på at mannen bak disken skal printe topicsa mine. Imens ser jeg på permer på tilbud - ble to stykker til totale sum av 10 kroner. 13:30 Noen er glad for å se meg.. 14:30 Putte topics inn i perm - selfie 15:30 Lese til midterm i epidemiology 16:30 Leser fortsatt. Kuma lufter kastanjene sine. 17:30 Konverterer ene topicet til pdf.. Bra jeg er effektiv mens jeg venter 18:30 Inne fra en liten luftetur og Tanuki sier at nå må vi lære target! 19:30 Mennesket tilbake i lesing. Tanuki er snurt fordi "noen" har tatt senga hans 20:30 Ferdig med lesinga for i dag. Hurra 21:30 Tanuki har gitt opp alt håp om å få senga si tilbake og har kapitulert ved siden av matposen 23:30 (gikk med noen timer til Big Bang Theory ja...) Mennesket er trøtt og legger seg. Kuleste nattskjorta eller?! I morgen tidlig skal vi passe en cocker fra 8-8 mens mamsen hennes er på skift. Det blir gøy! 8 Siter
Gjest Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Herlige hunder og flott dag Lykke til på eksamen når den er! Litt men hvilken kafée er dere på? Trodde det var ulovlig med hund på kafé jeg.. Siter
plutte Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Åh, Tanuki var fiin! Kafe med hund, missunnelig! 1 Siter
MaritaS Skrevet 2. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Herlige hunder og flott dag Lykke til på eksamen når den er! Litt men hvilken kafée er dere på? Trodde det var ulovlig med hund på kafé jeg.. Ikke i Ungarn Starbucks prøvde seg en stund med å ikke tillate hund, men de mistet ganske mange kunder på det så nå er det lov der også. 2 Siter
Mud Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Hun på cafe! Tøøøft! Må være et genialt land for hundefolk! Siter
Raksha Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Ååh misunnelig på kafémulighetene med hund! Og stakkas Tanuki da, han trenger jo en helt egen seng når den lille tar senga hans. Siter
tm100021 Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 WTF! HUND PÅ CAFE?!?! JEG MÅ FLYTTE Fy flate! Jeg er så ekstremt dødsmisunnelig! Nesten så jeg tar ferie i Ungarn bare for å sitte på cafe med hundene mine!!! 3 Siter
SiriEveline Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Så ut som en herlig studentdag Og tror jaggu jeg kunne funnet på å gå på cafe om det var lov med hund ja Siter
MaritaS Skrevet 2. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 WTF! HUND PÅ CAFE?!?! JEG MÅ FLYTTE Fy flate! Jeg er så ekstremt dødsmisunnelig! Nesten så jeg tar ferie i Ungarn bare for å sitte på cafe med hundene mine!! De kommer gjerne med vannskåler også <3 Forrige gang så kom to av servitørene bort og lurte på om de kunne gi de litt skinke Siter
Paranomia Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Så morsomt å kunne dra på kafe med hundene Absolutt et sted jeg skal vurdere hvis jeg noen gang skal flytte. Tenk å ta med kreka på kafe liksom! Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Som alle andre, så melder jeg meg på å bli med på cafè med hund! Fin dag! Liker Candy Crush-arbeidet. Siter
tm100020 Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Fun with flags Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Recommended Posts