Pringlen Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Vel - prøver dette, og det var jo gøy Startet dagen kl.9.00 med å hanke inn sauer på rømmen. Ingen bilder av det da. Aner ikke hvordan de kom ut, så det skjer nok igjen... 10.00: I skogen og slipper støveren. Skjer ikke en dritt.... (dårlig søk, et kort fotarbeide uten låt) 11.00: Fortsatt i skogen, og skjer ikke noe mer... (bortsett i fra at støveren fant en turgåer som var sååå kul - bli med deg kanskje??) 12.00: Hjemme og frokost til de to yngste. 13.00: Kaffekopp og fjøsboka... 14.00: Fortsatt kaffe og PC, men nå over på interiørblogger. De har så lyse pene hjem, alle sammen... (ja, jeg vil ha litt oppgradering...) Tenker "barna" hadde kost seg med hvite linmøbler? 15.00: Tid for pleie av eget hus.... Her presentert ved drittsekken som krever daglig aktivisering for å trives; 16.00: Legge seg nedpå litt. Pringlebarnet benytter som vanlig sjansen til å ligge på armen. Lillesøster Meera hermer, og gir seg ikke før hun får komme opp.. 17.00: Våkner opp til nysnø 18.00: På tur med en trio.. 19.00: Neste gjeng... 20.00: Middag på gang. Rådyr - selvsagt skutt for en av bikkjene. 21-22.... Middag etter hvert med mye tv og litt rødvin innimellom. Den kom på bordet til slutt.. 23.00: Dessert også... Fram til 24.00: Jack og rødvin... Og sånn går no dagan 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 For en deilig middag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Jeg syns du hadde det så fint også driver du å ser på lyse interiører! Mye finere hos deg Og det så ut som dere bor midt i paradis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Noen dager tenker jeg at jeg er skapt til å bo og leve slik som deg ... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Herlig Ble sulten av den middagen... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Okay. Den middagen din kommer jeg til å drømme om tror jeg Herlighet, få ting som er så utrolig godt som rådyrstek Jeg er egentlig ikke glad i strihårede hunder, men de dachsene dine var fryktelig søte!! Tror det er en av de få hunderasene jeg liker som strihåret 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Sulten! Den middagen så god ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 For en middag! Litt av en flokk du har Kjempesøte!Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Jeg bytter gladelig min lyserosa stue (ikke min skyld, den var sånn da vi flyttet inn!) med hvite bokhyller mot stua og omgivelsene dine altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Sett bortifra sauejakt, så det ut som en perfekt dag. Ser ut som du bor utrolig flott til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Veggen din var jo dritkul! Skikkelig rustikt Og så morsomt med mat man har skutt/drept selv! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Hyl! Dat dindins. Vil at samboeren skal begynne å jakte. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 For en fin flokk du har 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skilpadde Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 For en herlig flokk og for en middag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 2. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Tømmerveggene mine digger jeg, altså De var dekket av gul panel når vi flyttet inn Det er sofa og stoler jeg først og fremst drømmer om å bytte ut. I noe lyst og vakkert og dyrt - som går ekstremt dårlig sammen med 9 møkkete bikkjer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts