Mud Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/hund-drepte-seks-dager-gammel-baby/10129657/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Helt forferdelig, får bare så utrolig vondt i mammahjerte når man leser om sånt.. Er faktisk ikke lenge siden en malamute i nabolaget ble avlivet for å ha flydd på et barn.. Men jeg har stort sett bare gode erfaringer med dem Bra at artikkelen lister opp alt det positive med rasen i faktaboksen under, men hvor er den hvis det er en "muskelhund" inne i bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Helt forferdelig, får bare så utrolig vondt i mammahjerte når man leser om sånt.. Er faktisk ikke lenge siden en malamute i nabolaget ble avlivet for å ha flydd på et barn.. Men jeg har stort sett bare gode erfaringer med dem Bra at artikkelen lister opp alt det positive med rasen i faktaboksen under, men hvor er den hvis det er en "muskelhund" inne i bildet? Jeg tror det egentlig det avhenger mer av journalist enn rase... Men enig : veldig bra at de ramser opp det positive om rasen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Så utrolig tragisk! Grusomt for familien! Ble positivt overrasket over den faktaboksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 :no: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Her er artikkelen fra daily mail: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2562020/Police-seize-family-dog-baby-killed-Wales.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Jeg lurer veldig på hva som har skjedd her, altså. Det pågår en lignende sak i USA om dagen, hvor to shibaer har lekt med et spebarn som skal ha falt ned fra farens bryst mens de begge sov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Trist budskap i en bra artikkel Men hva kan gjøres for å unngå sanne ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Trist budskap i en bra artikkel Men hva kan gjøres for å unngå sanne ting? Passe på når man har hund og barn i samme hus. Enkelt og greit . Aldri la dem være sammen uten tilsyn. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Passe på når man har hund og barn i samme hus. Enkelt og greit . Aldri la dem være sammen uten tilsyn. Er det jeg tenker også Aldri la de være alene uten tilsyn. Da får hunden heller bli med på do osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Etter å ha opplevd hvor sykt forsiktige og hensynsfulle hundene våre var med den nyfødte datteren vår, så blir jeg liksom enda tristere av å høre om sånt. For hunder er jo vanligvis så greie, så del av familien på en måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Etter å ha opplevd hvor sykt forsiktige og hensynsfulle hundene våre var med den nyfødte datteren vår, så blir jeg liksom enda tristere av å høre om sånt. For hunder er jo vanligvis så greie, så del av familien på en måte. Ja, jeg er helt enig, og det er derfor jeg alltid lurer på hva som skjer i disse tilfellene, også der hvor voksne folk blir spist på av hundene sine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Passe på når man har hund og barn i samme hus. Enkelt og greit . Aldri la dem være sammen uten tilsyn. Men hvordan skal folk forstå det at dem må passe på. Og i hvertfall passepå såpass me at vi får redusert disse ulykkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Dette er jo en hund eierne ikke vet noenting om, eller uansett veldig lite. Jeg er såpass "negativ" at jeg tror slikt kan skje selv om man passer på og aldri lar hund og baby være alene sammen. Et bitt fra en hund skjer raskt nok til at det kan gjøre massiv skade på en baby, om hunden først får det for seg. ...killed by a dog that her father brought home from a pub ....He brought it home from the pub because someone had told him they were going to get rid of it. Nisha was about five or six years old but looked older. I think it may have badly treated in the past. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts