Anette Skrevet 27. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2015 Jeg er muligens dårlig på å lete, men hvordan måler man størrelser? De er jo alt for fine de selene, skjønner jeg må begynne å lage ønskeliste til jul Tabellen er generøs... Siter
Nathalie_ Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2015 Tabellen er generøs...Jeg må frem med målebåndet i morgen skjønner jeg! Det eneste jeg vet er jo at hun har 45-55 i halsbånd *ler* Siter
maysofie Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2015 Jeg må frem med målebåndet i morgen skjønner jeg! Det eneste jeg vet er jo at hun har 45-55 i halsbånd *ler*Hva er målet til Engla rundt brystet? Hun er jo ikke større enn Keo i grunnen, og han passet veldig godt i S/M Siter
Nathalie_ Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2015 Hva er målet til Engla rundt brystet? Hun er jo ikke større enn Keo i grunnen, og han passet veldig godt i S/M skal finne det ut senere i dag @Christine hvilken størrelse har du til Vegas og tesla? Siter
Guest Christine Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2015 skal finne det ut senere i dag @Christine hvilken størrelse har du til Vegas og tesla?S/M til begge Siter
Nathalie_ Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2015 Skal vi se, hun er 44-45 rundt halsen, 67-70 rundt brystkasse avhengig av om jeg måler rett bak skuldrene eller på det bredeste og ca 60 i ryggen(er ikke så lett å stå stille...). Spørsmålet er da, hvilken størrelse blir det? Siter
Guest Christine Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2015 Skal vi se, hun er 44-45 rundt halsen, 67-70 rundt brystkasse avhengig av om jeg måler rett bak skuldrene eller på det bredeste og ca 60 i ryggen(er ikke så lett å stå stille...). Spørsmålet er da, hvilken størrelse blir det?I følge tabellen ser det ut til at det blir M? Prøvde min på ei lita malletispe i helga, og S/M var akkurat passe, så tror den kanskje blir for liten til England Siter
Nathalie_ Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2015 I følge tabellen ser det ut til at det blir M? Prøvde min på ei lita malletispe i helga, og S/M var akkurat passe, så tror den kanskje blir for liten til England Engla er ihvertfall ingen liten malle-tispe da har vi avgjort det, bare å spare penger! Siter
Enits Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2015 Får dere inn igjen natures menu godbiter? Har du målene på M og L i dirty dog mat? Siter
Anette Skrevet 28. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2015 Får dere inn igjen natures menu godbiter? Har du målene på M og L i dirty dog mat? Fikk mer idag, og ja jeg har målene Dog Gone Smart Dirty Dog Dørmatte, medium, 79x51cm,Dog Gone Smart Dirty Dog Dørmatte, large, 89x66cm Siter
Trillian Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 Får dere inn fler TugAway leker? Skulle gjerne hatt en "Fleece og pels mini ball tug". Piper tennisballen forresten? Siter
Taz Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 Begynner å lure på om jeg har hunder med rar kroppsfasong, for både Koios (collie) og Minion (hjortehund) passer Zero DC sela i Large. Altså de passer M også, men da sitter ikke selen på brystbenet lenger og heller oppi halsen på dem. Og det ser jeg for meg er ubehagelig hvis de trekker med den på. For den selen skal vel ikke sitte såå stramt på de? Har jeg rare hunder? Ellers må jeg få skryte av Canider! De er sååå behjelpelige! Og sender ting dritfort! Så tusen takk, beste nettbutikken! 1 Siter
Lovozero Skrevet 2. November 2015 Rapporter Skrevet 2. November 2015 Hvilken størrelse Zero DC bør passe basenji hannhund? Skal få målt ham, men har ikke hunden her akkurat nå. Passer selen til hund som trekker mye? Siter
Emmy Skrevet 2. November 2015 Rapporter Skrevet 2. November 2015 Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at det ikke var så farlig at det var feil smak, men fint om jeg kunne få tilsendt posen som manglet. Etter noen dager dukket det opp en eske i postkassen som var en del tyngre enn forventet, og der lå det jammen meg hele 5 poser med godbiter! Super kundeservice 10 Siter
Anette Skrevet 2. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2015 På 30.10.2015, 17.14.59, Trillian skrev: Får dere inn fler TugAway leker? Skulle gjerne hatt en "Fleece og pels mini ball tug". Piper tennisballen forresten? De kommer forhåpentligvis ut av tolla imorgen og da kommer mange nye varianter også 2 timer siden, Lovozero skrev: Hvilken størrelse Zero DC bør passe basenji hannhund? Skal få målt ham, men har ikke hunden her akkurat nå. Passer selen til hund som trekker mye? hmm.......sl ? litt usikre på de går mye på hvor store de faktisk er send meg evnt en mail med litt mål på halsbånd og kropp osv så skal jeg guide :) Siter
Rocket Skrevet 2. November 2015 Rapporter Skrevet 2. November 2015 5 timer siden, Lovozero skrev: Hvilken størrelse Zero DC bør passe basenji hannhund? Skal få målt ham, men har ikke hunden her akkurat nå. Passer selen til hund som trekker mye? Jeg har en sele i S om du vil prøve. Bor på austrått, men selen ligger for øyeblikket på hana tror jeg. (ev sviland om svigersøs tok den med i stallen på søndag. ) Kan møtes stort sett overalt der hvor det er busstilgang. Siter
roxie88 Skrevet 3. November 2015 Rapporter Skrevet 3. November 2015 Anette vet du noe om når(hvis?) dere får inn mer Ke-Hu jordklode leker i str M? :) Siter
simira Skrevet 3. November 2015 Rapporter Skrevet 3. November 2015 20 timer siden, Lovozero skrev: Hvilken størrelse Zero DC bør passe basenji hannhund? Skal få målt ham, men har ikke hunden her akkurat nå. Passer selen til hund som trekker mye? 15 timer siden, Rocket skrev: Jeg har en sele i S om du vil prøve. Bor på austrått, men selen ligger for øyeblikket på hana tror jeg. (ev sviland om svigersøs tok den med i stallen på søndag. ) Kan møtes stort sett overalt der hvor det er busstilgang. @Bananen prøvde str SM som jeg kjøpte feil til Odin, den var for stor til ham også, om jeg ikke husker feil. Men det kommer jo litt an på hunden også. Siter
Anette Skrevet 3. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2015 6 timer siden, simira skrev: @Bananen prøvde str SM som jeg kjøpte feil til Odin, den var for stor til ham også, om jeg ikke husker feil. Men det kommer jo litt an på hunden også. SM passer overhodet ikke nei,det er gigantisk SX tror jeg du hadde. 2 Siter
simira Skrevet 4. November 2015 Rapporter Skrevet 4. November 2015 11 timer siden, AnetteN skrev: SM passer overhodet ikke nei,det er gigantisk SX tror jeg du hadde. Unnskyld, jeg hadde SL. SX er den som faktisk passer Odin... 1 Siter
Shlush Skrevet 4. November 2015 Rapporter Skrevet 4. November 2015 Har bestilt den rosa og turkise zero shorter selen :-D gleder meg til den kommer!! 1 Siter
Trillian Skrevet 8. November 2015 Rapporter Skrevet 8. November 2015 Heeeeei! Lurte bare på om Fleece og pels mini ball tug piper? Og hvor lang fletta er? Står mellom den og Fleece og pels pipeball tug. Litt usikker på hva som er best for en liten snuser. (Kanskje jeg bare burde kjøpe begge? :)) Siter
Shlush Skrevet 8. November 2015 Rapporter Skrevet 8. November 2015 6 minutter siden, Trillian skrev: Heeeeei! Lurte bare på om Fleece og pels mini ball tug piper? Og hvor lang fletta er? Står mellom den og Fleece og pels pipeball tug. Litt usikker på hva som er best for en liten snuser. (Kanskje jeg bare burde kjøpe begge? :)) Jeg har begge :-) den lille ballen piper ikke!! Hundene elsker begge :-D Siter
Anette Skrevet 8. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2015 12 minutter siden, Trillian skrev: Heeeeei! Lurte bare på om Fleece og pels mini ball tug piper? Og hvor lang fletta er? Står mellom den og Fleece og pels pipeball tug. Litt usikker på hva som er best for en liten snuser. (Kanskje jeg bare burde kjøpe begge? :)) Skal måle de imorgen, kommer også da pelsringene ut med info også :) Siter
Recommended Posts