SandyEyeCandy Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Skrevet 19. Februar 2014 De ser ut som små marsvin-kjeruber! 1 Siter
Fillerya Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Gratulerer så mye Samojedvalper Siter
lucy Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 ♥! 5 hanner, sier du... Samojed er jo drømmehunden Gratulerer så mye med en hel flokk med isbjørner ♥ Siter
Angilja Skrevet 20. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Tuusen takk for gratulasjoner!!! Alt vel etter første natta også. Ilja er ei veldig trygg og dyktig mor, en fryd å se! Ååååh Si ifra om de trenger å treffe pelsballer i andre farger enn hvitt når de blir store nok Vet du, jeg tror de har veldig lyst til å treffe en snill sort og brun pelsball om noen uker! Veldig kjekkt å få sosialisert med snille hannhunder i andre farger enn mine hvite 1 Siter
Kiyomi Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Det var med denne i minne at bildene av dine velbygde, moderate, brukanes hunder gjorde meg veldig glad! Håper virkelig ikke Chowojed blir det nye. Siter
Angilja Skrevet 20. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Det var med denne i minne at bildene av dine velbygde, moderate, brukanes hunder gjorde meg veldig glad! Håper virkelig ikke Chowojed blir det nye. ja man har ulike ønsker og preferanser mtp utseende på rasen, det er mye variasjon. Skal ikke uttale meg om andres hunder offentlig, sitter med verv i raseklubben så det blir litt feil av meg 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Gratulerer med de søte små! 1 Siter
Enits Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Skrevet 22. Februar 2014 Gratulerer! Nydelige foreldre 1 Siter
Angilja Skrevet 22. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Februar 2014 Bildespam!! Og et bilde av mor Ilja 13 Siter
Baskerville Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Skrevet 23. Februar 2014 Er det lov å poste så søte bilder?!?! Det gjør jo vondt i hjertet;) Siter
Cavalierflat Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Skrevet 23. Februar 2014 Ååå, tror faktisk aldri jeg har sett bilder av samojedvalper når de er så små Siter
HHC Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Skrevet 25. Februar 2014 Herregud så nydelige! Gratulerer så mye med kullet Siter
Angilja Skrevet 6. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2014 Lurer på om "noen" helt glemte denne tråden *kremt* Valpene er nå 6 1/2 uke! Vi har valgt hvilken som skal bo hos oss, og et par andre er også valgt, de resterende skal fordeles i løpet av uka. Blider sier mer en 1000 ord.. bildene er fra 28.04 Mr. Orange - flytter til sverige Frøken rosa - blir hos oss! Rosa og Blå Valpmys Frøken rød skal til vestlandet! Mr Grønn Mr Blå 7 Siter
Kiyomi Skrevet 6. April 2014 Rapporter Skrevet 6. April 2014 Herregud, så vanvittig søte de er! 1 Siter
Ane Skrevet 6. April 2014 Rapporter Skrevet 6. April 2014 Ååå, så bra de har fått eiere! Omg Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Angilja Skrevet 6. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2014 Ååå, så bra de har fått eiere! Omg Sent from my iPhone using Tapatalk Vel... En har ikke noe hjem i vente, kjenner han blir vanskelig å selge, men om det absolutt perfekte superoptimale hjemmet dukker opp så... Vi får se, han blir her i påvente på det, eller så blir han boende her. Vi har litt tenking å gjøre den kommende uka....! Redigert: Altså, alle har SUPRE hjem i vente og den siste hannen kunne flyttet til noen av de, men om nå en hannhund ikke skulle bli solgt så er det han jeg vil bli sittende igjen med. Han sitter jeg med glede igjen med, men så var det dette med fornuft og følelser. Hehe... Han er en sånn valp som får fram tårene når han slikker meg på kinnet, det gjør vondt å tenke på at han skal flytte. Jeg vil ikke at han skal flytte, men det er mest fornuftig at han flytter. SUKK. Så vi holder han igjen, og venter og ser hva som skjer den kommende 1-11/2 ukene. Det er ikke bare lett å selge valper! 2 Siter
tm100020 Skrevet 6. April 2014 Rapporter Skrevet 6. April 2014 Så nyyyyydelige fluffy pelsdotter Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Recommended Posts