SaraSL Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Skrevet 8. Februar 2014 Resultater fra Ølenutstillingen 8 og 9 februar Siter
Gjest Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Skrevet 8. Februar 2014 Imagine That Absolute Entertainer 'Ludvig' BIM valp Tangetoppens Kilkenny 'Hector' BIR Pugbully Peppermint Licorice 'Emilio' 2. beste hannvalp Imagine That A Recipe For Love 'Milli' 2. beste tispevalp i 6-9 mnd Siter
Synnikken Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Skrevet 8. Februar 2014 Hector, Tangetoppen's Kilkenny ble BIR og Big3 6 Siter
SaraSL Skrevet 9. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Freja ble Bim og fikk Cert, fikk også en god kritikk av den nederlandske dommeren 8 Siter
mokken Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Lykke fikk VG, 2 andre jr tisper stilte og de hadde langt mer utviklet kropp/masse enn henne. Mistenker og at dommeren satte mer pris på de som sto pent både under håndtering og kritikkskriving, kontra frkøkna som bjeffet, beit i genseren min, knurret og lekte med rusk hun fant på gulvet.. Lykke 13 uker! Ehh, nei, måneder! 7 Siter
SaraSL Skrevet 9. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Freja Bim og Cert Dommer: Wim Wellens 5 Siter
mokken Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Bilder? Jeg reiste alene så jeg hadde mer enn nok med stol, sekk og rampete hund 2 Siter
Synnikken Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 BIM: Imagine That Absolute Entertainer "Ludvig" & BIR: Tangetoppen's Never Been Kissed "Ninni" Dommer: Wim Wellens. Forresten, det er bare 2 dager som skiller disse to valpene aldersmessig BIR: CH Tangetoppen's Kilkenny "Hector" & BIM: Highesteem Victoria "Vicky" 5 Siter
Gjest Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Jeg reiste alene så jeg hadde mer enn nok med stol, sekk og rampete hund Skulle sagt det, så kunne jeg blitt med som assistent Siter
jaktlykke Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Storm exc, CK, CERT og 2 BHK. Er superfornøyd med poden da det er hans aller første CERT Pappa Amigo fikk exc, CK, 1 BHK, BIR, BIR veteran og BIG 1 Han var jo alene i gruppa så det var sterk konkurranse med seg selv Ingen plassering hverken i BIS veteran eller BIS. ... og så var det kjempekoselig å hilse på *mokken*!!!! 17 Siter
mokken Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Skulle sagt det, så kunne jeg blitt med som assistent Kvikk og tidig med 5.30 fergen? Storm exc, CK, CERT og 2 BHK. Er superfornøyd med poden da det er hans aller første CERT Pappa Amigo fikk exc, CK, 1 BHK, BIR, BIR veteran og BIG 1 Han var jo alene i gruppa så det var sterk konkurranse med seg selv Ingen plassering hverken i BIS veteran eller BIS. ... og så var det kjempekoselig å hilse på *mokken*! Å så gøy! Gratulerer så mye med cert, BIR og BIG Hyggelig å hilse på deg og Storm var en herlig gutt! 1 Siter
Marthe Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Lykke fikk VG, 2 andre jr tisper stilte og de hadde langt mer utviklet kropp/masse enn henne. Mistenker og at dommeren satte mer pris på de som sto pent både under håndtering og kritikkskriving, kontra frkøkna som bjeffet, beit i genseren min, knurret og lekte med rusk hun fant på gulvet... Lykke 13 uker! Ehh, nei, måneder! IMG_65218874756455.jpeg Lykke er pen hun Action debuterte i ringen i dag som voksen (stilt en gang som valp): 2,5 år Tørr stram elegant tispe med utmerket drag i hodet. Våken og alert utstråling. Stram og fin kropp. Rasetypisk vinklet. Kvikke lette bevegelser. En ane lang i lend. Vel presentert. Trivelig temprament. BIR og cert :D Gratulerer til alle dere som gjorde det bra! Det er alltid kjekt å møte folk fra sonen 18 Siter
Emilie Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Jeg reiste alene så jeg hadde mer enn nok med stol, sekk og rampete hund Da er du unnskyldt Men nå ser jeg til min store glede at det postes bilder. Så gratulerer så mye til dere med fine resultater 1 Siter
MegaMarie Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Gratulerer med flotte resultater Siter
Gjest Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Kvikk og tidig med 5.30 fergen? Kvikk njæææ, tidig definitivt! Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter
Fjollebolle Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Gratulerer så mye alle sammen! Siter
Maria Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Oppdrettern min tok BIR med sin over 10 år gamle veterantispe, og BIM med en toårig hann Var så gøy at hun tok hele greia med gamlemor. De gamle er ikke noe å kimse av! 3 Siter
Malinka Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Gratulerer alle sammen. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Guest LXT Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Gratulerer med mange fine resultater! Fine sonenhunder Siter
Carina Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Lykke er pen hun Action debuterte i ringen i dag som voksen (stilt en gang som valp): 2,5 år Tørr stram elegant tispe med utmerket drag i hodet. Våken og alert utstråling. Stram og fin kropp. Rasetypisk vinklet. Kvikke lette bevegelser. En ane lang i lend. Vel presentert. Trivelig temprament. BIR og cert :D Gratulerer til alle dere som gjorde det bra! Det er alltid kjekt å møte folk fra sonen Heia bruksbelgere! Gratulerer nok en gang, kjempekult. Gratulerer alle andre med flotte resultater også. Er nesten så jeg får abstinenser. Nei, vent, det sa jeg ikke høyt.. Siter
Anilex Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 BIG3 Hipp Hurra for Hector! 1 Siter
Synnikken Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Hipp Hurra for Hector! Takktakk Siter
Recommended Posts