tmp Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Tenker det er hyggelig å presentere seg selv siden jeg er inn og ut her til stadighet. Jeg har, i motsetning til de fleste her, ikke hund. Men... *jegdrømmeromhunderhverdaghvertsekund,jegvilhaenhundvoffvoff*. Og sonen er et fint sted å drømme seg bort :-) Her er mye interessant lesing, mye å lære, og mange fine hunder å se på :-) 1 Siter
TullBull Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Skrevet 8. Februar 2014 Vet godt hvordan det er (selvom jeg endelig har fått meg valp), så velkommen Siter
Lola Pagola Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Skrevet 8. Februar 2014 Heiheihei:-) Velkommen hit! Hva slags hund har du lyst på? Siter
tmp Skrevet 8. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2014 Takk :-) Jeg snuser på shiba og puddel, fortrinnsvis mellom (eller stor) :-) Hadde dog trivdes med mange andre raser og tror jeg, så om rette omplasseringshunden hadde dukket opp så kunne det blitt mye annet og ;-) Whippet og flat har jeg og veldig sansen for, så her snakker vi vidt spekter ;-) 2 Siter
Recommended Posts