Artemis Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Det er jo egentlig en litt kjedelig utvikling i denne stafetten, men jeg klager ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Får ikke sett alt, siden jeg fortsatt sitter på jobb, men alternativet hadde vært å ikke få med meg noe. Så har Sumo på og hører mens de går på ski, og ser når de skyter. Fantastisk!!!! Greit å ha spart på noen arbeidsoppgaver som ikke krever for mye tankevirksomhet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Fikk melding av samboer, han kunne ikke dra hjem fra jobben enda jeg sitter i sofaen og følger med godt Leo trives ute på verandaen for tar litt tid før han får hovedturen sin i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 De tar innpå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Hahaha, Emil altså! Snur seg og vifter med henda før han fortsetter etter skytinga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Heia heia!!! Bjørndalen, du er jo bare helt rå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Fy søren for en fantastisk laginnsats! Eckhoff, Bjørndalen og Svendsen med kun fulle hus! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Ole Einar, vil du gifte deg med meg?! Da tar jeg Emil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Rett og slett helt overlegent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Da tar jeg Emil Gjør det, så flytter du hit så kan vi gå tur sammen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Fy flate! Rein, skjær GRUSING!! For en fantastisk innsats av alle 4, kanskje det beste løpet jeg noen sinne har sett!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Fy søren for en fantastisk laginnsats! Eckhoff, Bjørndalen og Svendsen med kun fulle hus! Og Tora overlegen i sporet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Jeg griner jeg. For en prestasjon. Det der var ganske så fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Helt rått, rett og slett helt rått!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 For en dag!!!!!!!! Ole Einar er virkelig helt fantastisk. Håper han tar et gull til på lørdag og slår Dæhlie sin gull-rekord. Det blir nok en stund til vi får sjansen til å slå den rekorden igjen gitt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Jeg elsker Ole Einar for at han ikke vil sammenlignes med Bjørn Dæhlie. Som han sa, det bjørn gjorde på den tiden var helt enestående og kan ikke toppes (bl.a. pga flere grener og medaljemuligheter i dag) - og det gjør bare at jeg får enda mer respekt for han. Ole Einar er kongen!!! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Kom igjen Graabak! Tafatt av Krogh, han kunne prøvd å peisa på mer tidligere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Hjelpes meg, noen som så ski crossen? Stakkars svensken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Så i to minutter Rak, så fant jeg på noe annet og gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Så i to minutter Rak, så fant jeg på noe annet og gjøre Det er jo det glade vanvidd sånn sport jeg og pleier å hoppe over,men ble jo helt fascinert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Yess!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Jaaaa! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts