Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kikker litt på chatten på sumo samtidig og noen kan man le seg skakk av! Spr: Hvorfor er Marit Bjørgen vraket til stafetten?? Bjørgen er bedre enn Flatland!! Svar: Ja, men Bjørgen kan ikke s

"If you're watching cross-country skiing for the first time..." En uttalelse man neppe hadde hørt på norsk TV.

Skrevet

Er jo ikke egentlig så uvanlig for Bjørndalen å skyte seg bort innimellom, men utrolig synd. Ååh, det er ikke noe gøy å være norsk lenger :/

Skrevet

Vet det. I dag er jeg bare dansk tror jeg. Vi prøvde ikke engang iallefall!

Enig! Jeg er også bare den danske delen av meg i dag!! (hvilket betyr 1/4)
  • Like 1
Skrevet

Vet om det hjelper særlig mye å være dansk i medaljesammenheng når det er 16 år siden Danmark vant sin første og siste medalje i et vinter-OL. :P

• Like 2
Skrevet

Jo det hjelper, fordi da hadde vi ikke noe håp uansett.. når jeg er norsk har jeg kjempemasse håp og blir dritnasjonalistisk og skuffet. Men den danske delen av meg bryr seg ikke om ski.

• Like 3
Skrevet

Ble skikkelig bekymret da hockeyguttene fikk powerplay mot seg, men Canada spilte ikke akkurat på forventet nivå. 0-0 til pause etter bra spill er fint :ahappy:

Skrevet

Ikke så rart sånn ting ble i andre periode, men tatt i betraktning nivået Canada holder er det ikke så verst :)

• Like 1
Skrevet

Veldig enig, men en tanke skuffet over at én løfter foten og en annen snur ryggen til pucken på ene målet. Og "litt" skuffet over kommenteringen... :ermm:

Skrevet

Haha han norske skifyren som fikk 4.plass i slopestyle i dag er utrolig snodig! :) På en positiv måte altså :)

:lol: Syntes jeg også! Virker som en veldig trivelig fyr :)

Andreas er det hyggeligste mennesket du noen gang kan møte, så genuin og bare happy-go-lucky! :ahappy:

... men den latteren kan bli litt irriterende når han prøver å lære deg og ta back flip, men du bare knøvler fordi du virkelig ikke kan å hoppe, spesielt ikke i 60cm løssnø og du farsken heller ikke kommer deg opp derfra.

Kan ikke skjønne at jeg hadde verdens værste crush på et par av disse guttene noen år tilbake...

Lov å skylde på 'ung og dum'? :innocent:

Og ja, jeg sitter å ser kvalifiseringen til slopestyle. Igjen.

• Like 1
Skrevet

Andreas er det hyggeligste mennesket du noen gang kan møte, så genuin og bare happy-go-lucky! :ahappy:

... men den latteren kan bli litt irriterende når han prøver å lære deg og ta back flip, men du bare knøvler fordi du virkelig ikke kan å hoppe, spesielt ikke i 60cm løssnø og du farsken heller ikke kommer deg opp derfra.

Kan ikke skjønne at jeg hadde verdens værste crush på et par av disse guttene noen år tilbake...

Lov å skylde på 'ung og dum'? :innocent:

Og ja, jeg sitter å ser kvalifiseringen til slopestyle. Igjen.

Ung og dum funker alltid som unnskyldning! :D

Skrevet

Dette blir en spennende dag! Jeg satser på seks medaljer til Norge - trippel norsk i både skiskyting og langrenn ^^

Skrevet

Dette blir en spennende dag! Jeg satser på seks medaljer til Norge - trippel norsk i både skiskyting og langrenn ^^

Jeg som synes at jeg kanskje tok litt hardt i her jeg håpet på tre(langrenn, skiskyting, alpint). :P:ahappy:

Skrevet

Så spennende at Jansrud leder etter seier i utfor! Blir spennende å se om han beholder ledelsen etter slalomen :D Forsåvidt er Svindal på 6., og "han tynne som kjørte under porten sist" på 4. eller 5.! Godt utgangspunkt, og Svindal kjører nå! *sepå* Klistra foran skjermen med gode frøknekkebrød med brunost på, nam! :) Sent from my iPhone using Tapatalk