Snøfrost Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Inspirert av en annen tråd, det hadde jo vært moro å høre hva folket sier om hundene utfra noen crappy bilder. Ikke lov å leite etter bedre bilder av dyret noe sted. Begynner med en av mine 3 Siter
Justisia Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Eneste jeg klarer tenke når jeg ser dette bildet er at jeg har lyst til å nappe av alle løse hårene på vovven. Husker SH'n min når han røyta. Jeg nappet ut dott etter dott. Også har jeg lyst til å kosemose litt da. Synes liksom ikke noe negativt jeg, selv om dyret er avrøyta og står som en krøkke 2 Siter
Tommy Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Jeg føler ikke h*n elsker med kameraet. Det er lite forføring i blikket, og posituren er gammeldags. Skulle gjerne sett litt bein her og der. Kanskje lent seg inntil en forvokst paraply, eller tatt en kleopatra-light - uten druefôringen. Syns det gule tauet ikke matcher helt med hunden. Gult er gjerne betraktet som en sommerfarge, og all den tid det fortsatt er kaldt ute syns jeg den kunne valgt et bedre plagg. Vi lever tross alt i 2014. Det er ikke verre enn å ta en tastetrykk på google. Tror grå ville vært mer passende. Dessuten vet jeg ikke helt om jeg liker symmetrien i røttene på bakken. Det er liksom noe...feil. Vanskelig å sette ord på akkurat det, men jeg tror det ville sett bedre ut med et par palmer isteden for de gamle grantrærne. Det er jo sååååå 2012. Et lite innside-info. Sandstein kommer til å ta motebilde med storm til høsten! Sorry for at jeg ødelegger. Har så lite å finne på i dag. Syns det var en fin hund jeg! 36 Siter
LilleZara Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Er hunden min utstilligsmateriale?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 11 Siter
Malamuten Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Bortsett fra et noe "sjuskete" utseende pga røyting og ikke verdens piggeste uttrykk så ser det ut som en pen husky Noe mer detaljert enn det er vanskelig uten et bedre utgangspunkt for og se hvordan hunden faktisk er. Siter
Baskerville Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Jeg syns nå det ser ut som hunden flirer, jeg. Skikkelig søtnos! 1 Siter
Snøfrost Skrevet 5. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Er hunden min utstilligsmateriale?uploadfromtaptalk1391632292625.jpg Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Den har en unik stil, det er aldri dumt å skille seg litt ut i utstillingsringen 7 Siter
Krilo Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Jeg syns nå det ser ut som hunden flirer, jeg. Skikkelig søtnos! Totalt utenom det som diskuteres, but I know you! 1 Siter
MaritaS Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Inspirert av en annen tråd, det hadde jo vært moro å høre hva folket sier om hundene utfra noen crappy bilder. Ikke lov å leite etter bedre bilder av dyret noe sted. Begynner med en av mine Sånn på bildet så ser ryggen for kort ut, men det er jo helt sikkert fordi voffsen står bøyd. Bøyen gir litt pukkelrygg også kanskje? Ellers ser den veldig snexy ut. Han der røde min er usannsynlig fotogen, så prøver med den store tigergutten i stedet: 5 Siter
Kiyomi Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Sånn på bildet så ser ryggen for kort ut, men det er jo helt sikkert fordi voffsen står bøyd. Bøyen gir litt pukkelrygg også kanskje? Ellers ser den veldig snexy ut. Han der røde min er usannsynlig fotogen, så prøver med den store tigergutten i stedet: PA053519.JPG Ganske bakhøy og kort hals. (Og så veit jeg at han godt kunne fått et par kg til!) Siter
Elisabeth00 Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Veldig spent på hvordan denne kommer til å gjøre det i utstillingsringen 10 Siter
Ganzie Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Hva tror dere om utstillingspotensialet på denne? Og hva tror dere om vinklene på denne? 8 Siter
lucy Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Bør jeg slanke fjotten?? Og tror dere hun her er tilstrekkelig pelset til å gjøre det bra i ringen? Er så usikker :/ 4 Siter
lucy Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 @Elisabeth00 det blir pluss for stil, i hvert fall, men synes han ser litt utilstrekkelig vinklet ut bak altså :/ Siter
jaktlykke Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 ...Jeg lurer også på vinklene... 11 Siter
mokken Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Er hunden min feit? Jeg sier som madammen, gi den stakkars hunden mat! Bør jeg slanke fjotten??1391637348877.jpg Han er perfekt akkurat sånn som han er! ...Jeg lurer også på vinklene... Han ser ihvertfall ut til å ha A hofter! _______________________________ Har denne for høyt halefeste? 2 Siter
Elisabeth00 Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 @jaktlykke , det er mulig de trekker for at bakparten er skrudd på feil vei. 9 Siter
mokken Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 @jaktlykke , det er mulig de trekker for at bakparten er skrudd på feil vei. OMG! Spot on! :lol: Siter
soelvd Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Jeg føler Monti er litt useriøs. Sånn generelt. Eller legger jeg for mye i det? 11 Siter
lucy Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 For et herlig bilde, bare pur glede! Bare synd han er for steil i fronten da:( 2 Siter
tm100020 Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Hahha, made my day (selv om den såvidt begynte for 24 min siden )! Jeg ler meg i hjel! Hadde planer om å like bildene, men da hadde jeg bare spamma skjønner jeg Sent from my iPhone using Tapatalk Edit: Men kan også bidra litt Hvordan er holdet på han her? 1 Siter
Guest Michellus Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Er hun for steil i fronten? Er han for høy for rasestandarden? Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.