Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Skal reklamen som har kommet mellom menyen og forumet være der?

Det var utrolig dominerende (se irriterende :P )

• Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har ikke oppskriften på suksess, men oppskriften til fiasko er å prøve å gjøre alle til lags. - Mr Bill Cosby

Jeg forstår ikke helt hvorfor Espen skal måtte svare på dette jeg. Hvem og når og for mye han selger Hundesonen for er helt og holdent hans business. Synes jeg da.

Hehe.. Vanskelig å holde maska her jeg sitter. Flirer godt av humoren folk imellom her i alle fall. Takk til de som har ønsket oss velkommen i denne tråden. Vi lover å være snille Er plasse

Skrevet

Takk! Jeg turte ikke å si noe. Men den er diger, både oppe og ned og veldig lett å komme borti når man ikke mener det. Spesielt på mobilen. Jeg lurer på det samme :P

Skrevet

iPET er tydelig vis ikke en sponsor lenger siden den er fjernet. Må si den var mer behagelig siden den var mer diskret.

Skrevet

Hvor er denne reklamen? :huh:

Både opp og nede på laptopen, men ikke på iphonen.

Skrevet

Både opp og nede på laptopen, men ikke på iphonen.

Merkelig. Ser ikke noe på verken laptop eller iPhone. :huh:

Edit: Kom til å tenke på at jeg har adblock på laptopen. Kanskje derfor jeg ikke ser den. Men ser som sagt ikke noe på mobil heller da. :aww:

• Like 2
Skrevet

Alle som synes reklamen er grusom:

AdBlock - fungerer faktisk i de fleste nettlesere: https://adblockplus.org/

I tillegg finnes det addons i firefox og opera som kan styre googles innsikt i hva du foretar deg (google privacy eller noe sånn).

Men sånn utenom det synes jeg google-reklamen er mindre irriterende enn iPet-reklamen… :P Kjerringa mot strømmen etc :P

Skrevet

Hm.. hvis det er flere som ikke ser dem, så betyr det kanskje at det finnes smutthull til å bli kvitt dem på skjermen sin? :P
*håpefull*

Skrevet

Også lurer jeg litt på lisensbytte som poppet opp samtidig som den nye reklamen?

Skrevet

Hm.. hvis det er flere som ikke ser dem, så betyr det kanskje at det finnes smutthull til å bli kvitt dem på skjermen sin? :P

*håpefull*

Har du blokkert mine innlegg, eller bare vært ekstremt distre og ikke fått med deg mine 2-3 poster om AdBlock både i akkurat nå og her i denne tråden? :P

@JeanetteH ja, det stemmer at lisensiert til er endret. Jeg ser ikke Espen Hermansen oppført på menneskene bak Oida AS - har forumet blitt solgt tro? :)

Skrevet

Jeg har aldri noensinne vært så glad for at jeg ikke har klamydia. :D Makan til anmassende reklame.

Eller antall lån jeg nå skal ta tydeligvis...

Skrevet

*håpefull*

Se under?

Alle som synes reklamen er grusom:

AdBlock - fungerer faktisk i de fleste nettlesere: https://adblockplus.org/

I tillegg finnes det addons i firefox og opera som kan styre googles innsikt i hva du foretar deg (google privacy eller noe sånn).

Men sånn utenom det synes jeg google-reklamen er mindre irriterende enn iPet-reklamen… :P Kjerringa mot strømmen etc :P

Skrevet

Har du blokkert mine innlegg, eller bare vært ekstremt distre og ikke fått med deg mine 2-3 poster om AdBlock både i akkurat nå og her i denne tråden? :P

@JeanetteH ja, det stemmer at lisensiert til er endret. Jeg ser ikke Espen Hermansen oppført på menneskene bak Oida AS - har forumet blitt solgt tro? :)

Jeg så det ikke i AN. Og her så postet du det etter at jeg skrev. Eller, jeg så det etter at jeg hadde postet mitt innlegg. Det er 1 minutts forskjell på dem. Så da satt jeg vel å skrev da du postet.

Skrevet

Jeg så det ikke i AN. Og her så postet du det etter at jeg skrev. Eller, jeg så det etter at jeg hadde postet mitt innlegg. Det er 1 minutts forskjell på dem. Så da satt jeg vel å skrev da du postet.

HYPP HYPP HER MÅ MAN FØLGE MED :sled:

:P

Skrevet

Å herriiiguuud så irriterende å sitte på en PC på UiO hvor jeg ikke får lov til å innstallere noenting sjøl. :P

Sånn har jeg det også :P

Skrevet

Åh, jeg tenkte i morges at sonen var blitt reklamefri, og at det ble renere og finere skjermbilde. Men det som er nå er fryktelig irriterende. Jeg blir sur av slike annonser som skriker. Jeg er på andre forum med mer diskret reklamer, og kjenner jeg får jo mer lyst til å henge der da enn her.

Og ja, enten har Espen byttet kjønn og navn, eller så har Sonen havnet i andre hender. Oida...

• Like 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...