yurij Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Noen som har lest/tips til en skikkelig festlig bok? Morsom og underholdende,gjerne litt absurd Favoritter er Douglas Adams Hitchhikers Guide... serie og feks Erlend Loes L og Doppler. Noe i den retningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Kollektivt selvmord 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Hundreåringen som hoppet ut gjennom vinduet og forsvant? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Alt av Terry Pratchett.Dresden files serien av Jim ButcherAlle andre bøker av Douglas Adams, han har blandt anna to krim (Dirk Gentlys holistic detective). Og Starship Titanic, men han har andre meir alvorlige og, alle fyllt av herlig humor.Arto Paasiliina (spelling..) sine bøker, har ikkje lest dei sjølve, men skal vere absurde og morosame. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Alt av Arto Paasilinna Jeg liker spesielt "Hengte revers skog" og "Kollektivt selvmord". Har flere på hylla som jeg ikke har fått lest enda, gleder meg. Sitter alltid å ler og er litt sjokket når jeg leser bøkene hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Stemmer for Arto ja! Genial forfatter. Kollektiv Selvmord er høy latterfaktor på. Ellers er "De gales hus" bra. Madonnagåten. Sitt ned og hold kjeft (lydbok, må høres!!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 3. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Kollektivt selvmord er bestilt. Takk Alt av Knut Nærum står i hylla her,mine foreldre var lærerne hans da han gikk på Dahlske i Grimstad så bøkene kommer i posten fra dem så fort de er ute 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Alt av Nick Hornby. Han er Storbritannias svar på Erlend Loe. "A Long Way Down" og "How to be Good" er mine favoritter. Discworld-serien til Terry Pratchett ser jeg også er nevnt. Humor-fantasy med masse satire både på fantasy-sjangeren og på vårt samfunn i dag. Hysterisk morsomt! Bøkene trenger ikke å leses i rekkefølge da hver bok er en selvstendig historie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Nick Hornby ja! Liker også Mark Haddon (the curious incident of the dog in the nighttime er jo hans mest kjente antageligvis, men han har mange artige bøker). Neil Gaiman har også endel fantastisk artige bøker, american gods etc, mye artig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Jeg elsker bøkene til Sigmund Falch! http://www.bokklubben.no/SamboWeb/enkeltSok.do;jsessionid=9389A22BBAF9AD8C4464E428BFADE324.node8?enkeltsok=sigmund+falch&rom=AK&button=+S%C3%B8k+ Har alle bøkene her på jobb og vi ler så vi griner! Fantastisk. (den beste er ingen fridde i Jølster) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Nick Hornby ja! Liker også Mark Haddon (the curious incident of the dog in the nighttime er jo hans mest kjente antageligvis, men han har mange artige bøker). Neil Gaiman har også endel fantastisk artige bøker, american gods etc, mye artig. Neil Gaiman er fantastisk! Fine mannen. Ikkje like "sprudlande" morosam som dei øvrige, men mykje sær, mørk, hysterisk humor. Og så har han skrive bøker i lag med Pratchett, heldiggrisen. Kjem snart med ny bok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Neil Gaiman har mye bra. Han har også et par felles prosjekter med Pratchett. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts