Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem vil feire bursdag med Geo?


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Hvem vil feire 2-årsdag med denne kjekkasen?

12086789856_94ae2c1f9e_z.jpg
Hvis jeg får ordnet hundepass på det ene eller andre viset skal jeg reise til Berlin med ei venninne fra 28. februar til 3. mars. Det høres lenge ut, men er faktisk bare fra fredag til mandag. ;)
Geo er en kelpiehannhund på snart to år - han fyller faktisk år den 28. februar (og jeg køddet bare med det der med feiring, jeg tror han overlever uten altså :lol: ). Jeg skal avstå fra å skrive en lengre avhandling om ham her, men kort fortalt er han snill, glad, aktiv, nysgjerrig og glad i kroppskontakt. Han går fint overens med andre hunder.
Hvis noen er interessert i å passe ham eller lurer på noe er det bare å skrive her eller ta kontakt på PM. Over PM avtaler vi også levering, henting og betaling. Jeg bor på Ås og har ikke bil, men heldigvis er det noe som heter buss og tog. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jeg trodde seriøst du skulle arrangere bursdagsselskap til han. Så for meg masse hunder rundt et bord pynta med ballonger og serpentiner, og hunder med bursdagshatter på :P

Jeg og, haha :lol:

_

Er ikke hjemme den helga, hvis ikke hadde jeg seriøst vurdert det, han virker som en godgutt :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken omkrets tenkte du deg?

Som sagt har jeg ikke bil, så må reise kollektivt for å hente/levere, og da begrenser det seg fort i avstand ettersom det gjerne tar litt tid å komme seg rundt... Kommer jo også litt an på hva som passer for den som skal passe ham ift levering/hentetidspunkt. Dvs om jeg kan levere/hente i forbindelse med at jeg drar til/fra Gardermoen eller om jeg må ta det i egen tur. Men type 1-2 timer fra Ås kollektivt, for å gi et anslag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt har jeg ikke bil, så må reise kollektivt for å hente/levere, og da begrenser det seg fort i avstand ettersom det gjerne tar litt tid å komme seg rundt... Kommer jo også litt an på hva som passer for den som skal passe ham ift levering/hentetidspunkt. Dvs om jeg kan levere/hente i forbindelse med at jeg drar til/fra Gardermoen eller om jeg må ta det i egen tur. Men type 1-2 timer fra Ås kollektivt, for å gi et anslag. :P

Åååh, hadde du stolt på noen fremmede med han så hadde han vært hjertelig velkommen hit. Kunne kombinert henting og bringing med gjeterhundtrening :shifty:

Keo og Geo, det hadde blitt en fin duo sku tru! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjeter jo i Askim, er jo på veien :lol:

Seriøst, kjører du så langt for å gjete? Dedikert! :lol:

Hmm... Men det var noe med å få det til å klaffe i så fall. Vi ser på flybilletter som går sånn i 10-tiden på formiddagen den 28. og som er på Gardermoen igjen rundt 21 mandag 3. Pluss at det kunne jo kanskje vært greit å være sikker på at det ikke skulle blitt full kræsj mellom Geo og Keo.

Jeg vil si at ordet du leter etter er lusen.

For å fortsette semi-ot'en må jeg bare si: sukk! Det blikket :wub:

Ja, lusen er riktig ord rett og slett.

:heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, kjører du så langt for å gjete? Dedikert! :lol:

Hmm... Men det var noe med å få det til å klaffe i så fall. Vi ser på flybilletter som går sånn i 10-tiden på formiddagen den 28. og som er på Gardermoen igjen rundt 21 mandag 3. Pluss at det kunne jo kanskje vært greit å være sikker på at det ikke skulle blitt full kræsj mellom Geo og Keo.

Altså, oppdretter bor også der, så eneste gratis gjetetilbudet, eller eneste tilbudet genrelt :P

Guttene har møttes sånn kort tidligere, men Keo har (heldigvis) ikke vist tendenser til å bære bitchy mot noen enda, dog man vet aldri :)

Ææh, titt i kalenderen sier at vi får besøk langveisfra den helga, da blir også løpetispa her hjemme og det går nok ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke får tak i noen, stiller jeg gjerne opp - bare å sende PM :)

Heisann! Takk for tilbudet. :)

Nå har det seg sånn at jeg ikke vet hvem du er i det hele tatt, og jeg er litt skeptisk til å plassere ham hos "vilt fremmede" (bl.a. fordi han kan være litt krevende og da vil jeg være sikker på at den som passer ham takler det fint). Men du kan jo evt sende meg en PM med litt mer info om hvem du er? :)

Altså, oppdretter bor også der, så eneste gratis gjetetilbudet, eller eneste tilbudet genrelt :P

Guttene har møttes sånn kort tidligere, men Keo har (heldigvis) ikke vist tendenser til å bære bitchy mot noen enda, dog man vet aldri :)

Ææh, titt i kalenderen sier at vi får besøk langveisfra den helga, da blir også løpetispa her hjemme og det går nok ikke :(

Aha, men da skjønner jeg hvorfor du gidder å reise til Askim. :P

Åja! Det går greit. Løpetispe i samme hus som Geo skal du slippe. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for ordentlig bursdagsfeiring og kan stille med kake! :lol:

http://sniffit-no.blogspot.no/2012/02/bursdagskake-til-hund.html

Haha, vi får se hva som skjer neste bursdag. :aww:

Her er forresten et bilde fra labradoren sin åtteårsdag. V&H-kake til henne og eplekake til de menneskelige gjestene. :lol:

6235819870_0bcd24fe69_z.jpg

Geo har forresten fått seg hundepasser nå, og Berlin-tur er bestilt. :ahappy:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at menneskene også får kake altså. Det tror jeg at jeg må innføre også, siden de har bursdag en fredag. Da er det helg og greier :P Man må jo ha kake da synes jeg, nok en grunn til å kose seg med kake haha *kakemoms*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at menneskene også får kake altså. Det tror jeg at jeg må innføre også, siden de har bursdag en fredag. Da er det helg og greier :P Man må jo ha kake da synes jeg, nok en grunn til å kose seg med kake haha *kakemoms*

Veldig viktig at menneskene er med på å feire også, vet du. Geo skal få god frokost, selv skal jeg feire med en øl eller fire i Berlin. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vi får se hva som skjer neste bursdag. :aww:

Her er forresten et bilde fra labradoren sin åtteårsdag. V&H-kake til henne og eplekake til de menneskelige gjestene. :lol:

6235819870_0bcd24fe69_z.jpg

Geo har forresten fått seg hundepasser nå, og Berlin-tur er bestilt. :ahappy:

Tinka + hel v&h kake?? Det der skal du ha oss til å tro? Bildet må være photoshoppet, den kaka burde vært borte på tiden det tok å knipse bildet :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka + hel v&h kake?? Det der skal du ha oss til å tro? Bildet må være photoshoppet, den kaka burde vært borte på tiden det tok å knipse bildet :aww:

Ha ha, akkurat det jeg tenkte også :D

Tinka ved siden av en hel og urørt v&h kake?? Da var hun flink med "ikke rør" kommandoen :):wub:

Uff, nå fikk jeg litt nostalgi da jeg så bilde av Tinka, har jo "kjent" hun siden hun var valp :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...