Gå til innhold
Hundesonen.no

Knarvik utstillingen 2014


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lykke er påmeldt jr.klasse lørdagen

Vi skal også! Arthur og jeg debuterer på 6-9 mnd valpeshow på søndagen

Tahlly ser ut til å være på vei opp i pels, så er påmeldt i åpen klasse for første gang. Gutten har jo blitt to år

Nordhordaland hundeklubb arrangerer utstillingen og la ut denne infoen:

NORDHORDLAND HUNDEKLUBB
ønsker velkommen til utstilling og valpeshow i Nordhordlandshallen,
1-2 mars 2014
Lørdag 1. mars
Gruppe 1:Alle(unntatt Schaefer). Stephen Hourihan
Gruppe 3:Alle. Lisbeth Campbell
Gruppe 7/8: (unntatt hunder tilhørende Fuglehundenes Forbund, Norsk Spanielklubb og Retriverrasene). Portugisisk vannhund: Stephen Hourihan. Øvrige: Leif Ragnar Hjort
Gruppe 9:Alle(unntatt Cavalier King Charles)Bichon Frise og Bichon Havanis: Lisbeth Campbell Mops, Boston Terrier, Chihuahua lang og korthår, Fransk Bulldog, Tibetansk Spaniel, Tibetansk Terrier og Russisk toy lang og korthår: Ralph Campbell Papillon, pudler, Shih Tzu og øvrige: Leif Ragnar Hjort Søndag 2. mars
Gruppe 2:Alle(unntatt Boxer). Berner Sennenhund og Dvergpinscher: Ralph Campbell Bullmastiff, St Bernhard lang og korthår, Grand Danois, Engelsk Mastiff, Shar Pei, Schnauzere, Pyreneerhund, Leonberger og Newfoundlandshund: Stephen Hourihan Engelsk Bulldog og Rottweiler: Lisbeth Campbell Øvrige: Leif Ragnar Hjort
Gruppe 5:Alle(unntatt: Elghund, Västgøtaspets, Finsk Spets og Norrbottenspets). Japansk spisshund, Keeshond og Shiba: Lisbeth Campbell Øvrige: Ralph Campbell
Gruppe 6: Leif Ragnar Hjort
Gruppe 10:Alle: Lisbeth Campbell
GRUPPEDOMMERE:
Gruppe 1: Stephen Hourihan, Irland Gruppe 2: Stephen Hourihan, Irland Gruppe 3: Lisbeth Campbell, Norge Gruppe 5: Ralph Campbell, Norge Gruppe 6: Leif Ragnar Hjort, Norge Gruppe 7/8: Leif Ragnar Hjort, Norge Gruppe 9: Lisbeth Campbell, Norge Gruppe 10: Lisbeth Campbell, Norge
Beste veteran lørdag: Ralph Campbell, Norge Beste veteran søndag: Lisbeth Campbell, Norge.
Best in show valp: Stephen Hourihan, Irland
BEST IN SHOW: Leif Ragnar Hjort, Norge
Påmeldings og betalingsfrist 3. februar 2013.
Utvidet frist 10. februar 2013
Avgifter påmelding: Valper kr 200,- øvrige klasser kr 350,-
Parkering kr 50,- Katalog kr 50,-
Elektronisk påmelding: Gå inn på NKKs hjemmeside: www.nkk.no, terminlisten og NKK elektronisk påmelding.
Eller logg inn på ”Min side” og påmelding til utstilling.
Bedømmelsen starter kl 0900 begge dager. Gruppefinaler ca kl 1430
BARN OG HUND BEGGE DAGER FØR GRUPPEBEDØMMELSEN STARTER. PÅMELDING KR 50,- I SEKRETARIATET.
Inngangsbilletter:
Voksen kr 50,- Barn kr 20,- og familie kr 75,-

Opplysninger: Trond Berge tlf 472 67 333
Utstillingen arrangeres etter NKKs regler.
Hold klar vaksinasjonskort ved inngangen, alle hunder sjekkes.

Jeg skal, med 2 tisper tenker jeg og valpene.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje eit dumt spørsmål. Men eg hadde tenkt å stille, blandt anna fordi datter mi på 10 skulle få debutere. Problemet er at tispa mi ikkje har fått fullstendig pels etter kvalpekull født i oktober. Ho får no både fiskeolje, fett og proteinrikt for og er masse ute, so pelsen blir berre bedre og bedre. Spørsmålet er, skal eg ta sjansen på å melde ho på?

Tenker det uansett vil bli god trening for både ho og datter mi samt kvalpen eg har beholdt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å melde på, men så at gruppe 7 og 8 er slått sammen i gruppefinalen og da gidder jeg ikke.

Har opplevd før å stå og vente i timevis på gruppa med min birhund og ikke engang bli tatt med i selve finalen fordi dommeren valgte ut kun gruppe 8 hunder til å delta. (Ingen av gruppe 7 hundene fikk være med i finalen; alle ble lange i maska).

Så ser jeg at grupper er slått sammen så mister jeg lysta dessverre. Bortkasta penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje eit dumt spørsmål. Men eg hadde tenkt å stille, blandt anna fordi datter mi på 10 skulle få debutere. Problemet er at tispa mi ikkje har fått fullstendig pels etter kvalpekull født i oktober. Ho får no både fiskeolje, fett og proteinrikt for og er masse ute, so pelsen blir berre bedre og bedre. Spørsmålet er, skal eg ta sjansen på å melde ho på?

Tenker det uansett vil bli god trening for både ho og datter mi samt kvalpen eg har beholdt

Det er opp til deg selv å bedømme. Jeg har stilt en hund som manglet pels etter operasjon, selv med veterinærattest på det, så kan jo ikke dommeren gjøre annet enn å bedømme det h*n ser den dagen.

I dag har vi hatt vår første trening til utstillingen. 1 måned igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje eit dumt spørsmål. Men eg hadde tenkt å stille, blandt anna fordi datter mi på 10 skulle få debutere. Problemet er at tispa mi ikkje har fått fullstendig pels etter kvalpekull født i oktober. Ho får no både fiskeolje, fett og proteinrikt for og er masse ute, so pelsen blir berre bedre og bedre. Spørsmålet er, skal eg ta sjansen på å melde ho på?

Tenker det uansett vil bli god trening for både ho og datter mi samt kvalpen eg har beholdt

Det er helt normalt at tisper i spesielt langhårede raser ikke er i full pels etter valpekull, hun vil nok ikke være i full pels til utstillingen så det er opptil deg hva du ønsket. Om det er trening for hunden og din datter som er målet spiller jo det ikke så mye rolle med pelsen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søker handler til Blondie om det kræsjer med når Tidi skal inn i ringen. Det vet man jo om ikke så lenge når vi får PM, men jeg syns det er greit å ha det klart litt tidlig :)

Blondie er utrolig grei og kan egentlig stille seg selv :P Hun kan alt hun skal kunne i ringen. Så om noen føler kallet, så rop ut! Det gjelder lørdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...