Gå til innhold
Hundesonen.no

Grumpy og Ympemusas base-i-snøen-tråd


Papillon
 Share

Recommended Posts

Gamle Nikon D40'n med tilsvarende høggammalt objektiv fikk prøve seg i dag. Har ikke tatt bilder siden i sommer ca siden jeg har hatt så liten motivasjon til å ta bilder, mye pga jeg ikke synes bildekvaliteten blir noe bra. Men, i dag MÅTTE jeg bare ut med kameraet, snøen dalte jo så fint ned. :innocent:

9a3r.jpg

cday.jpg

udty.jpg

talt.jpg

jq68.jpg

6ie4.jpg

b2t9.jpg

nf03.jpg

dwms.jpg

dll2.jpg

1pjb.jpg

xfxy.jpg

b3qa.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så fine :) Jeg liker korthåret BC jeg, en av de desidert peneste av alle raser :D

Hoho, sånne kommentarer liker vi også. Helt enig med deg, en godt muskuløs korthårsbc som kan løpe utrettelig mange mil på sanking i fjellet :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Renate A

Grumpy blir 4 år og Ympa er 10 mnd blitt. :) De er ganske like ja, selv om de ikke er nært i slekt. Men helt tilfeldig at det ble slik, oppdretter valgte ut Ympa til meg og det kunne jo liksågreit blitt en svart/hvitt langhårstispe. Men, er jo veldig glad for at jeg fikk en som matchet Grumpern :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også Nikon D40, men kun den standard linsa som fulgte med.. Husker ikke hva det heter, men kjøpte du ny linse da når du kjøpte kameraet? eller er det kanskje det samme som jeg har?

Kjøpte ny linse etter noen uker eller noe. :) Har den som fulgte med også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har lå hatt valpen i 3, snart 4 uker, og har for et par uker siden begynt med litt trening på å være i valpegrind.  Rasen er Brasiliansk terrier.  Valpen begynner å bli stueren, men vi må følge godt med enda siden den ikke gir lyd fra seg når den skal ut. Regner med dette går seg til. Valpegrinda står på stua, og etter råd fra noen andre krympet vi den inn til å ha plass til bare senga.  Men, valpen hyler og piper og bjeffer med en gang den lokkes dit. Slenger inn noen godbiter og sier «på plass», og stenger grinda. Etter 20-30 min roer den seg og sovner. Vi er innen synsrekkevidde for den, og vi har valgt å ikke gi den noe oppmerksomhet når den driver på slik. MEN, han både tisser og bæsjer inni der, selv om han like før var ute og gjorde ifra seg!  Jeg har også sittet utenfor grinda uten at han når tak i meg, men hyler fortsatt, men kanskje ikke like lenge.  Målet til slutt er jo at han på sikt skal kunne være hjemme alene mens gutten er på skolen fra høsten av, 6 timer ca.  Men slik det ser ut nå virker det som at vi kan glemme dette🙄 Noen råd? Spør hvis jeg har glemt å informere om noe😊
    • 🤣🤣🤣 det er minst 5 år til 🤣
    • Du får si fra når han er voksen og veloppdragen.
    • Tja, finnes det egentlig et rett tidspunkt? Jeg har fått valp både som student, i full jobb, og nå i 80% jobb kombinert med deltidsstudie. Det har gått fin-fint hver gang. Har vært heldig og fått lov til å ha med meg valp på jobb frem til den kunne være alene hjemme. Synes det høres ut som et fint tidspunkt for dere. De som sier at det ikke er rett tidspunkt fordi du er student. Hva begrunner de det med?
    • Da kryper jeg inn her 🤣 ikke bare en men 2,5 🤣 Planen var og beholde forhund. Det har jeg gjort🤣  Men jeg har å beholdt deleie hund. Men jagu så ble det igjen en hannhund hjemme å 🤣 jeg skulle aldri ha hannhund igjen. Men Hektor ble unntaket 🤣 Hils på Hektor - 13 uker ❤️
×
×
  • Opprett ny...