Anette Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Skrevet 25. Januar 2014 Noen tips? Helst offline spill da jeg har lite internett tilgang og nettbrett uten 3g og skal ligge en stund på riksen Siter
Tabris Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Skrevet 25. Januar 2014 Jeg er veldig glad i Puzzle Quest 2. 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Skrevet 25. Januar 2014 Clash Of Clans. Er dessverre ikke offline, men liker det godt. Er litt age of empire aktig... så man må vente endel på ting, for å oppgradere gullgruver osv, trene tropper, så er ikke et spill man spiller så mye om dagen. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.supercell.clashofclans Temple Run (offline) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.imangi.templerun2 Ellers så synes jeg det er moro med "Tower Defense" spill, der man skal plassere ut tårn osv. og forsvare basen fra angripere, som blir sterkere for hvert heat. Blir avhengig av sånn Har ingen installert akkurat nå, men finnes dritmange, så er bare å søke på det og laste ned et drøss og se hvilke du liker. Air Control https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.logisoft.aircontrol (nå har jeg ikke nettbrett da, men vet at castle clash iallefall går på det, og masse tower defense spill...) Siter
Gjest Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Skrevet 25. Januar 2014 Clash of clans etc krever internett... Freecell er jo en klassiker da! Siter
Lola Pagola Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Skrevet 25. Januar 2014 Clash of clans etc krever internett... Freecell er jo en klassiker da! Ja jeg vet, var det jeg eeegentlig skulle skrive, skrev online istedenfor offline Siter
plutte Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Skrevet 25. Januar 2014 HectorMonkey islandPuzzle agentBroken swordSam and max (alle) Siter
Anette Skrevet 25. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2014 jeg er noe svak for tower defense spill, har jo spilt warcraft3frozen defense tower defense alt for mye må finne en offline av det! Clash of clans etc krever internett... Freecell er jo en klassiker da! det er kanskje litt mer på mitt tenkenivå/hastighet også etter en operasjon innstalerte litt av hvert som ble nevnt over her så jeg har noe før operasjon også 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Skrevet 25. Januar 2014 Reaper! TROR ikke det er nettbasert. Siter
Anette Skrevet 25. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2014 World of goo! jeg har det alt på pc og klarer ikke helt å frigjøre meg fra det Siter
Guest Yellow Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Skrevet 25. Januar 2014 Lurer på det samme, men hadde vært fint da om folk skrev hva spillene gikk ut på attpåtil? Siter
Ingridhw Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Skrevet 25. Januar 2014 jeg er noe svak for tower defense spill, har jo spilt warcraft3frozen defense tower defense alt for mye må finne en offline av det! Si ifra om du finner et bra. Spiller enda frozen throne med kjæresten innimellom. Et bra tower defence hadde vært fantastisk når jeg pendler. 1 Siter
simira Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Skrevet 25. Januar 2014 Puzzle quest er et av de få spillene jeg spiller noe særlig på Nintendo DS. Er visst tilgjengelig for android, tror det er offline. Siter
Guest bikkje1 Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Skrevet 25. Januar 2014 Minecraft PE Hungry Shark Evo Siter
MissHeike Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Skrevet 25. Januar 2014 Disse saga spillene på facebook (Bubble Witch Saga, Candy Crush Saga osv.) kan spilles offline på nettbrett og telefon Siter
Recommended Posts