Mumle Mu Skrevet 9. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2015 For noen herlige bilder! Og borzoi har virkelig fattet min interesse med tiden. Har alltid tenkt at afghaner må være min myndedrøm, men det kan faktisk hende borzoi hadde vært et godt alternativ siden pelsen på afghaneren er FOR drøy, selv for meg med portis. Fine, fine hundene <3 Ikke bare pelsen som er bedre på en zoi enn på en affe 2 Siter
yurij Skrevet 11. Juli 2015 Rapporter Skrevet 11. Juli 2015 Nå har vi fine fjantesteder både på vei ut og hjem Gressplen på vei nedover når de skal være rene og pene og så denne stranda på vei opp til båten igjen når det ikke er så nøye lengre 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Skrevet 14. Juli 2015 Så tøff med rullator! Kunne tenke meg å se en haug med borzoier i fri lek (er vel mest løping? ) en gang 1 Siter
Mumle Mu Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2015 <3 <3 14 år om to uker <3 <3 8 Siter
Lola Pagola Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Fineste! Mer bilder!Sent fra min SM-T525 via Tapatalk 1 Siter
Mumle Mu Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Vi forsøker å lage tidenes beste sommer for Salo, siden det blir den siste. Han har ønska seg røde pølser veldig lenge, synes blikket her er ganske priceless: 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Så leit, men likevel fint å kunne forberede seg og gjøre masse fint sammen klart gutten må få røde pølser Hvordan er det med rullatoren, brukes den hele tiden? Bladde meg litt bakover, hvor hadde han prolaps? Casper har jo 4, så interessant med erfaringer. Sent fra min SM-T525 via Tapatalk Siter
Mumle Mu Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Så leit, men likevel fint å kunne forberede seg og gjøre masse fint sammen klart gutten må få røde pølser Hvordan er det med rullatoren, brukes den hele tiden? Bladde meg litt bakover, hvor hadde han prolaps? Casper har jo 4, så interessant med erfaringer. Sent fra min SM-T525 via Tapatalk Er det. Har hatt noen hunder oppigjennom, men ingen er i nærheten av han her. Han er bare helt fantastisk, jeg vet ikke helt hvordan det skal gå uten han Bruker rullatoren nesten hele tiden nå. Han er veldig trygg i den og orker mye mer. I går var vi i skogen i to timer, plukka blåbær og koste oss (helt til Svartingen stakk av, da var det ikke så mye kos mer ), det hadde han ikke klart uten. Han har ryggmargskompresjon (det er vel en form for prolaps), som igjen har ført til feilbelastninger og forkalkninger. Veldig glad vi opererte han! Gatas skrekk 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Ja vet du, ser det liksom gjennom bildene, at han er en skikkelig godgutt! Operasjon er dessverre ikke et alternativ her, så lenge han ikke er lam, og vi ikke vet hvilken av prolapsene som forårsaker smerten. Men bra det fungerte for Salo! Håper jeg får ha Casper minst like lenge. Bra han trives med hjula, kan tenke meg han får ekstra mange blikk etter seg nå, dalmatiner OG rullator! Siter
Mumle Mu Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Ja vet du, ser det liksom gjennom bildene, at han er en skikkelig godgutt! Operasjon er dessverre ikke et alternativ her, så lenge han ikke er lam, og vi ikke vet hvilken av prolapsene som forårsaker smerten. Men bra det fungerte for Salo! Håper jeg får ha Casper minst like lenge. Bra han trives med hjula, kan tenke meg han får ekstra mange blikk etter seg nå, dalmatiner OG rullator! Huff Er noe forbanna herk. Hvem er det du har vært hos? Jeg var hos en hel haug med veterinærer med Salo, de fleste foreslo avlivning, men det var jo ikke tema. Thomas Sissener var det som opererte han, han er virkelig helt fantastisk, kan i grunn ikke få anbefalt han nok! Klart du skal ha Casper like lenge! Haha, du har helt rett! Vi får i grunn ikke gå i fred, det hjelper ikke akkurat på at vi har med to borzoier og en takrenne/stol/kvist (Salo kjører med mye rart sittende fast, sånn går det når man kjører off-road ) heller 2 Siter
Mumle Mu Skrevet 15. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2015 Verdens vakreste, fineste, beste og kuleste hund er 14 år i dag! Det skal feires med kebab, tennisballer og alt annet han synes er kult <3 En bedre venn kan man ikke få, jeg er så uendelig glad for at han kom inn i livet mitt 8 Siter
Cavalierflat Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Gratulerer med dagen til Salo! Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk 1 Siter
Gjest Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Gratulerer så mye med dagen til den flotte prikkegutten din. Det nederste bildet var herlig. Siter
Toril Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Gratulerer så mye med dagen til en flott gutt!!!!! :flowers: 1 Siter
Shlush Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Gratulerer med dagen :-D håper han får en kul dag :-D 1 Siter
Annik Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Gratulerer med dagen, Salo 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Gratulerer med dagen til Salogutten!! høres ut som han får en fantastisk dag! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Flotteste Salo med de vakre øynene, gratulerer så masse med dagen! 1 Siter
Monikawt Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Gratulerer så mye med dagen til fine Salo 1 Siter
Mumle Mu Skrevet 23. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2015 Vi har vært en tur i Danmark, det blir det mye bilder av:Vi er jo på husjakt, så vi kikket litt på div. slott.Juba fant en rar dame i Køben. Vi rulla i parker i KøbenVi sov på hytte.Dita sørga for at mamma sov godt.Juba fant ut at han kunne flyStina viser stolt fram pedikyren.Dita gulper opp saltvann.Salo pener seg tilSalo pener seg ikke tilSalo vurderer å samle på skjell.Joffen joffer segEldretrimVi lagde postkort.Stina leker struts. Fikk nok av hav, gjemte seg her. 4 Siter
Lola Pagola Skrevet 24. September 2015 Rapporter Skrevet 24. September 2015 Så ut som en fin tur Siter
Gjest Skrevet 25. September 2015 Rapporter Skrevet 25. September 2015 Herlig. Danmark er så fint! Siter
Recommended Posts