Djervekvinnen Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Skjønner veldig godt den abstinensfølelsen! Får håpe tiden går fort for deg. Hun er superskjønn!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Hun ser skikkelig fin ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Nemen, så liten og søt. Sjarmerende ører 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Fortsatt like stygg og fæl og sånn...... :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Å, se på den der a! Og for noen fine tegninger! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Det der er en så utrolig søt valp Jeg skjønner godt at du teller dager til du får henne hjem. Den har også sørget for at jeg har begynt å snu meg etter corgier jeg ser på gaten 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2013 9 uker 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 20. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2013 Ører! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Nå gikk det litt over hver fredag oppdatering pga de hadde ferie! MEN her kommer 10,5 ukers bilder Også vet jeg ikke helt hva slags flyvende alien jeg får hjem i september altså 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Nå er det ikke lenge til altså. Jeg gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Søteste corgien jeg noen gang har sett! Dette blir gøy! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Kjempe søt! Er hun sort og hvit? Eller veldig mørk brindle? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Jeg dør litt inni meg igjen jeg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Dette må være den fineste corgien jeg noen gang har sett! Sååå fin! Hun ser så harmonisk og snill ut. Smelt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Kjempe søt! Er hun sort og hvit? Eller veldig mørk brindle? Hun er Tricolor med brindle point, men hun er skjult brindle point og skjult brun farge Men på mer norsk sort/hvit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Herlighet så søt Skjønner godt du gleder deg til å hente henne! Så fint at oppdretter er flink til å oppdatere deg med bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 :wub: Så skjønn! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Jeg klaget nettopp i valpetråden om at jeg ikke er så begeistret for akkurat den perioden - men nå ble jeg valpesyk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Nydelig :-D Gleder meg på flere bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. August 2013 Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Fantastiske ører altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 1. August 2013 Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Herregud så søt :D Disse bildene + den herlige i Moss gjør nesten at jeg må vurdere en slik maskot 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Herregud så søt :D Disse bildene + den herlige i Moss gjør nesten at jeg må vurdere en slik maskot bare vent til du får møte hun du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Fy søren, for en søt valp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.S.P Skrevet 5. August 2013 Rapporter Share Skrevet 5. August 2013 Så fin hun er skal du på noen av leto utstillingene med henne?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2013 Så fin hun er skal du på noen av leto utstillingene med henne?? Skal på 12-13 okt eller 26-27. 11 Uker 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts