GryAnettN Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Nommin, noe så nydelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Åh! Hun kommer til å bli en vakker frøken Anette! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Åååå grattis så mycket med söt liten corgibaby klart du ska ha corgi! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Herlighet så utrolig søt!! Jeg gleder meg veldig til å møte henne! Synes ogå faren var ganske så flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Ååååå! Herregud, så fantastiske valpebilder! Dette tror jeg er den søteste valpen jeg har sett noen gang...! Skjønner GODT at du er forelsket. Det er jeg og Jeg MÅ nesten ha corgi en gang, bare fordi valpene er verdens søteste 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Grattulerer, kjempefine er de 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Gratulerer! Nydelig liten sak:)Sent from my iPad using Tapatalk HD 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Herremin, så fantastisk skjønn liten sak! Gratulerer med en nyyyyydelig valp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Å himmel.. Ser ut som noe lite og mykt man kan vinne på tivoli! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Så utrolig skjønn :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 For en usedvanlig søt valp:wub:Sent from my MB526 using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 For en usedvanlig søt valp:wub: Sent from my MB526 using Tapatalk 2 Corgier generelt er usedvanlig søte som valper og voksne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 7 uker hakuna mattataaa lion king moment SMELT 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 Herregud, noe så nydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 Ikke lenge igjen nå jo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 Ikke lenge igjen nå jo! Jo :-( kommer hit i september. Må være 3mnd og ha rabies vaksine! Jeg teller dager :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 Jo :-( kommer hit i september. Må være 3mnd og ha rabies vaksine! Jeg teller dager :-D Aha! Men uansett dagen er her før du aner det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 Så søt! Ørene <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 Ooo, gratulerer! Dere har mange, fine nerdenavn på hundene, dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 Så utrolig søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2013 Jeg har tittet på bildene og bare åhhhhhwwet meg gjennom alle sidene. Skjønner godt at ventetiden føles lang! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Huff hun er så grusomt stygg Fortsatt Batdog Oppdretter med Pi Og jeg fikk så abstinenser at jeg har shoppet idag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Jeg er så betatt av den frøkna di. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Hun kommer til å bli veldig stilig med alt det rosa Selvom hun allerede er veldig nusselig helt på egenhånd. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts