Kaja Skrevet 4. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Teamwork med noe skeivfordeling? Siter
Garp Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Teamwork med noe skeivfordeling? Så gøøøøy!!! Bremser du ned slik at Kua skal henge på, eller løper ikke Ymse så fort at det er nødvendig? Spent på min duo også I fremtida. Siter
Kaja Skrevet 4. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Så gøøøøy!! Bremser du ned slik at Kua skal henge på, eller løper ikke Ymse så fort at det er nødvendig? Spent på min duo også I fremtida. Må bremse han en del Siter
Garp Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Må bremse han en del Ser ut som om begge koser seg da. Siter
Kaja Skrevet 4. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Ser ut som om begge koser seg da. De hyler som et huskyspann når jeg tar fram sparkesykkelen 4 Siter
Betty Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Såååå misunnelig på tilgangen på sånne veier!! 1 Siter
Kaja Skrevet 16. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2014 Kua og Ymse har vært på norgesferie i vakre Rondane! Noen er mer slitne enn andre ...... 7 Siter
Stine Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Så ut som en kjempeherlig tur! 1 Siter
Elisabeth00 Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Herlige bilder! Hva slags kløv har kua? Er det ruffwear? 1 Siter
Kaja Skrevet 16. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2014 Herlige bilder! Hva slags kløv har kua? Er det ruffwear? Nei høøks sin faktisk Siter
Kaja Skrevet 16. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2014 Den så veldig fin ut! Ja, den ligger veldig stabilt på henne Siter
Kaja Skrevet 26. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. August 2014 Må skryte litt av min fine fuglehund som fant ikke mindre enn 4 orrfugler på en halvtime idag Fine stander og satt som en gud da fuglene letta. Blir jakthund av denne tror jeg 5 Siter
Ane Skrevet 26. August 2014 Rapporter Skrevet 26. August 2014 Han minner så utrolig mye om brøyt!! Ser ut som en liten brøyte versjon.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Red Merle Skrevet 26. August 2014 Rapporter Skrevet 26. August 2014 Så flink! Synes han er en flott Vorseth hund 1 Siter
Kaja Skrevet 3. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2014 Årets første slipp gikk veldig bra, jeg var sikker på at Ymse kom til å være over alle hauger med en gang han ble sluppet løs. Der tok jeg jammen feil! Ser ut til at et halvår med veldig mye trening og kotnakttrening har gjort underverker. Joda, det var første slipp så jeg tør ikke håpe at det forblir sånn. Men før båndtvangen så stakk han av stort sett hver eneste gang han var løs. Han søkte bra, stort sett ikke lenger ut enn rundt 110 meter (fin avstand). Holdt seg foran og var veldig flink. Ingen av oss (vi hadde 3 hunder tilsammen, hvorav to er voksne gode viltfinnere) fant fugl så Ymse gikk over på lemenstander etterhvert, og klarte å spise en *spy* Jeg hadde ikke noe kamera med, men fikk tatt litt med crappy tlf. Lykkelige Ymse I farta Når lyset er slik angrer man på at man ikke tok med kamera! Gutta speider etter fugl Slitne gullgutt <3 Alt tegner til at han skal bli en god hund, alle jegere som møter oss snakker om hvor bra hode og nerver det er på han (uten at jeg egentlig forstår hva de mener ) Han er vist eksepsjonelt rolig til å være en vorsteh hann i den aldern. Vi har mye jobb foran oss, men han er der han skal være for aldern 2 Siter
Poter Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Spennende høst, skjønner jeg 1 Siter
Malamuten Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Så gøy Jeg vil også ha vorsteh å dra på jakt.. *ønskeseg* 1 Siter
MonicaT Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Flinke dere er. Blir spennende å følge dere Våre er rå på fange lemmen, så at han bare tok 1 er ingenting 1 Siter
Kaja Skrevet 3. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2014 Flinke dere er. Blir spennende å følge dere Våre er rå på fange lemmen, så at han bare tok 1 er ingenting Vel, han tar stand å står til han får beskjed om annet så de fleste lemener får han aldri tatt den ene hoppet fram rett foran han så bare var den vekk Han ble heldigvis ikke dårlig i magen, litt ekstra energi trengs jo alltid Siter
Kaja Skrevet 15. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2014 Første jaktturen er unnagjort, jeg fikk ikke være med (bihulebetennelse og ingen søvn på flere døgn..) Ymse hadde vist først søkt litt så som så, skremt opp et helt kull med rype og surra en god del. Dette kullet fløy mot en far og sønn hvor sønnen fikk skutt sin første Rype, artig. Ymse fant ut at det var mye mer spennende hos dem, så han hadde fulgt dem helt ned mot bilene Etter litt startproblemer gikk det veldig fint og det er skytters feil at det ikke ble rype idag.. Samboern min er ikke flink å ta bilder, så jeg fikk ikke en gang se ett lusent bilde... Så det får bli et annet stemningsbilde. 4 Siter
MonicaT Skrevet 16. September 2014 Rapporter Skrevet 16. September 2014 God bedring. Håper du får blitt med ut snart. Og moro at han fant fugl. Nyttig erfaring selv om det ble støkk 1 Siter
Stine Skrevet 16. September 2014 Rapporter Skrevet 16. September 2014 Så morro:D Kan jo bare bli bedre og bedre det her 1 Siter
Recommended Posts