Siri Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Nei, men altså. Det er litt irriterende at den ikke funker. Siden noen stjal GPSen min i bilen har jeg brukt google maps for å finne fram til adresser når jeg kjører bil også, så nå er jeg litt lost. Også blir jeg ikke noe mer tvangsroa av å ikke få tracka turene mine altså Bare innrøm det - du er LITT avhengig, sant???? :lol: Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Bare innrøm det - du er LITT avhengig, sant???? :lol: Av å gå? Hehe Siter
Siri Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Av å gå? Hehe Begge deler . Av å gå - og å ha med Endomondo'n . Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Begge deler . Av å gå - og å ha med Endomondo'n . Å gå, definitivt Ikke avhengig av enodono, men litt avhengig av å ha gps på mobilen etter at gps'en i bilen ble stjålet Siter
Siri Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Å gå, definitivt Ikke avhengig av enodono, men litt avhengig av å ha gps på mobilen etter at gps'en i bilen ble stjålet Egentlig, innerst inne, så er du bare avhengig av Endomondoen fordi du MÅÅÅÅ logge de gåturene... Bare innrøm det :P Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Egentlig, innerst inne, så er du bare avhengig av Endomondoen fordi du MÅÅÅÅ logge de gåturene... Bare innrøm det :P nope. edit: men noen som har noen ide om hvorfor gps'en ikke funker. Den registrer jo hvor jeg er i det jeg slår på google maps, men klarer ikke å følge hvor jeg kjører. Viser bare at jeg er på startpunktet hele tida. Siter
ChristinB Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Hvordan kan man få bli med på dette? Siter
plutte Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Hvordan kan man få bli med på dette? Klikke seg inn på linken og trykke join? http://www.endomondo.com/challenges/13796505 Det er nokre månads-challenges og, dei har eg ikkje link til, kan vere dei var i tråden her ein plass. nope. edit: men noen som har noen ide om hvorfor gps'en ikke funker. Den registrer jo hvor jeg er i det jeg slår på google maps, men klarer ikke å følge hvor jeg kjører. Viser bare at jeg er på startpunktet hele tida. Kan det vere du har nokon innstilling om at tlf ikkje skal bruke GPS ved batteri under X% eller liknande? ** Eg har hatt endomondo lite på i det siste, går ofte med lite batteri og da vinner alltid musikk over tracking. Skjerpe seg kanskje, det er egentlig litt motiverande å sjå kor langt ein går. Siter
Tonje Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Noen må kaste ut Italienern da, han er ikke sonenbruker jo Edit: Ser nå at han er kasta ut. Siter
ChristinB Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Klikke seg inn på linken og trykke join? http://www.endomondo.com/challenges/13796505 "ACCESS DENIED Sorry, you are not allowed to see the requested content. If you know the creator of the content, try contacting him or her and request access to see it." Siter
tm100020 Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 "ACCESS DENIED Sorry, you are not allowed to see the requested content. If you know the creator of the content, try contacting him or her and request access to see it." Det samme får jeg Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Malamuten Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 "ACCESS DENIED Sorry, you are not allowed to see the requested content. If you know the creator of the content, try contacting him or her and request access to see it." Det samme får jeg Sent from my iPhone using Tapatalk @Marjan legger dere sikkert til. Siter
plutte Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Ah, det vart kanskje stengt etter at nokre outsiders la seg til for å ligge øverst? @Marjan kan sikkert fikse, ja. Siter
Marthe Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 *Edit* ser at linkene ikke virker. Hvis dere sender mailadressen til meg så kan jeg sende dere invitasjon til den som er i mars Siter
Marthe Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Jeg har laget en ny for april hvis det er nye folk som vil henge seg på : http://www.endomondo.com/challenges/14885028 Edit: Jeg tror det må være noe galt med Endomondo, for ingen av linkene virker. Siter
plutte Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Jeg har laget en ny for april hvis det er nye folk som vil henge seg på : http://www.endomondo.com/challenges/14885028 Edit: Jeg tror det må være noe galt med Endomondo, for ingen av linkene virker. Rart, men eg fant den når eg søkte etter "sonens" på challenges. Då kom mars og april opp. 1 Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Klikke seg inn på linken og trykke join? http://www.endomondo.com/challenges/13796505 Det er nokre månads-challenges og, dei har eg ikkje link til, kan vere dei var i tråden her ein plass. Kan det vere du har nokon innstilling om at tlf ikkje skal bruke GPS ved batteri under X% eller liknande? Eg har hatt endomondo lite på i det siste, går ofte med lite batteri og da vinner alltid musikk over tracking. Skjerpe seg kanskje, det er egentlig litt motiverande å sjå kor langt ein går. Hmm ja, kanskje det. Har ikke vært noen innstilling på det før, men det er jo verdt å sjekke ut. Før har jeg brukt gps til det har vært bare 7% strøm igjen, men det kan jo være at jeg har endra noen innstillinger uten å mene det. Siter
Hermes Skrevet 23. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Gjort utfordringen åpen igjen, så får vi se om vi klarer å holde outsiderne borte. Siter
SFX Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Det er kanskje teit å spørre, men den som er helt anonym - er det en her inne? Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 I går fikk jeg GPSen til å funke igjen. Hva det var aner jeg ikke, for jeg har slått alt, inkludert hele telefonen, av og på noen ganger, og plutselig gikk det. Kanskje den bare trengte en ukes pause Så får vi se hvor lenge det varer nå da... Siter
SFX Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Skrevet 26. Mars 2014 Nå er disse italienerne tilbake igjen, og tok fra meg 27.-plassen min. Har ikke jeg sagt at den plassen er min? Det er jo lykketallet mitt! 1 Siter
Malamuten Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Skrevet 26. Mars 2014 Er det ikke kanskje bedre og holde gruppen lukket, men gi alle som er medlem i challengen mulighet til og slippe inn nye (viss det er det som er greia)? Viss det går an med en slik innstilling da. 1 Siter
Tonje Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 Er det ikke kanskje bedre og holde gruppen lukket, men gi alle som er medlem i challengen mulighet til og slippe inn nye (viss det er det som er greia)? Viss det går an med en slik innstilling da. Enig med deg. Evt ha den åpen den første uka eller to så folk får meldt seg på og så lukke den etterpå. Disse italienerne i kondomdress kommer jo å stikker av med førsteplassene til sonenbrukere jo 3 Siter
Marthe Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Skrevet 30. Mars 2014 Legger ut link for april en gang til: http://www.endomondo.com/challenges/14885028 Edit: Linken virker ikke nå heller. Søk på "Sonens nyttårsforsett april" 1 Siter
Hermes Skrevet 3. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2014 Er det ikke kanskje bedre og holde gruppen lukket, men gi alle som er medlem i challengen mulighet til og slippe inn nye (viss det er det som er greia)? Viss det går an med en slik innstilling da. Jeg tror alle skal kunne invitere til utfordringen. Har lukket gruppen igjen og luket italienere. Hvis det er flere som ikke hører hjemme i utfordringen, skrik ut! (Er ikke så mye på sonen om dagen, ikke på endomondo heller forsåvidt, men titter innom av og til.) Siter
Recommended Posts